2011-01-07, 00:29
Medlem
Min pojkvän smyger sig till datorn när jag är inloggad och skriver: - Har buttsexxxx it is goood! lite smått kuliga svar får man
Citera
2011-01-07, 01:22
Bannlyst
"Fick reda på att vårtan i mitt anus tydligen kallades hemorrojder, är det farligt? :S"

Körde jag mot en polare förut.
Citera
2011-01-07, 16:02
Medlem
bluntcunts avatar
Folk är alldeles för fantasilösa när det kommer till facerapes. Jag ser dagligen statusar liknande denna; "FACERAPE!!". Och det tycker jag är sjukt tråkigt bara.
När jag facerapar så ser jag till att göra det ordentligt. Det vill säga, jag byter namn på personen, uppdaterar en status som är sammanhängande med namnet, sen gillar jag massa sidor som också är sammanhängande med namnet.
Ett exempel är Fo Ten, och då gillade jag självklart massa fot-fanpages osv..
Sånt vill jag se mer av!
Citera
2011-01-07, 16:30
Medlem
SilentBleedings avatar
När jag facerapar någon så skriver jag alltid in så att det står att det är personens födelsedag är just den dagen så när dom loggar in blir dom lite chockade
Citera
2011-01-07, 18:42
Medlem
Knicyos avatar
"Vem är det som har ollat min touchpad?" den tyckte jag iaf var rätt så skojig, det tyckte inte min kompis.
Citera
2011-01-07, 19:48
Medlem
Patrick-Batemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampus05
Jag åkte på mohammed-rapen av min lillebror.

Fick mitt namn utbytt till ett godtyckligt arabsikt namn, profpic utbytt till godtycklig turk, och han hade sökt på mohammed och addat de två hundra första personerna som kom upp. Sen självklart nån anti-muslimsk status på det.

Det här var ett år sedan, men likförbannat får jag nya mohammed-kompisar hela tiden som acceptar gamla invites.. fyfan. jobbigaste rapen

hahahahah, klockrent. Det ska jag komma ihåg och använda
Citera
2011-01-07, 21:32
Medlem
Åkte på en rätt drygt facerape. Dom drog först en dryg statusuppdatering som man fick lite överraskande kommentarer på.

Men 3 dagar därefter när jag loggade in på fb så stod det att ~75 st hade accepterat min vänförfrågan. Grejen med det hela var att antingen så innehöll namnet "Achmed eller Mohammed"
Några dagar därefter hade ännu fler accepterat min vänförfrågan. Totalt hade jag tresiffrigt nr med nya arab kompisar

Slutade med att jag fick tillbringa en lång tid med spanande efter Achmed, Mohammed och en hel del med raderande..
Senast redigerad av Hejvert 2011-01-07 kl. 21:38.
Citera
2011-01-07, 23:02
Medlem
brukar sno grejer från min stora idol petter o skriver tex: saknar röka gräs bara en liten gås, hade nog torskat på droger om jag inte fått en psykos.
Citera
2011-01-08, 07:24
Medlem
MariaLRokerHolks avatar
"Jaha... Man vaknar upp utav att kattjäveln biter mig i tån. Inte lite hårt heller. Den blev förfan helt blå!"
Kanske inte sjukt rolig. Men det blir ju en del svar: " Men lås in den i torkskåpet en dag eller två. Sen häller du kattlådan över den och skriker och gormar på den som aldrig förr! Släppte ut min kan förra veckan. Den har inte dykt upp. Vafan? "
Citera
2011-01-08, 12:42
Medlem
Bervaas avatar
Jag har en kompis som inte är av den intelligentare typen, riktig stoner, arbetslös, gammal bula, inga riktiga karriärs-planer helt enkelt. Han drog facerape på mig och skrev "ja tror ja har blivit bög, såg en penis på tv och tänkte den vill ja suga på!!"

..bara att när han hade dragit ifrån mig glömde han att logga ut från sin egen

Skrev någonting i stil med (notera särskrivningar etc) "0.2 på högskole provet fuck that shitt.. aja imorrn drar jag till ukraina ska bli fett tugnt ock praktisera i donbass fälltets gruvor peese"

Det är väl kanske lite roligare när man känner personen i fråga..
Citera
2011-01-08, 17:13
Medlem
antianals avatar
det finns för många som är 5 år .. fortfarande
Citera
2011-01-08, 17:16
Medlem
Divvehs avatar
Min storasyster som har fått tvillingar glömde att logga ut från facebook.
För att du vara anonyma om namnen på hennes 3 månader gamla ögonstenar så skrev jag;
"Tappade 'Barn 1' i golvet idag. Nåväl, har väl tur att 'Barn 2' fortfarande mår bra."

Hon blev extremt jävla mega sur på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in