Facerape 1:
"Jag ska ha fest hemma hos pappa i helgen. På fredag tror jag. Husarvägen i Vallentuna

"
Offrets bror kontrade med
"Hade du tänkt att pappa skulle vara med då eller?". Senare får jag även reda på att offrets pappa konfronterat offret själv med ett simpelt
"Har du fått hjärnsläpp eller?"
Facerape 2:
Ändrar relationsstatus till "öppet förhållande med ...". Skriver en status i stil med
"Jag vill ha frisk luft under mina vingar (samlaga med andra kvinnor)".
En kvinna kommenterar relationsstatusen med
"Det där låter inte bra tycker jag =(" Denna kvinna är antingen mor till offret eller offrets flickvän, lyckades aldrig klargöra det. Svarar på hennes kommentarer (det kom fler) och beskriver att "vi båda vill det här och att det är för det bästa" etc. Efter nån dag så tittar jag till offrets sida (vi går i samma skola) då ser jag hur facerapen är ogjord, och mamman har kommenterat den förnyade relationsstatusen med en kraftig kommentar
"Det här var aldrig något annat än riktig kärlek, du som gjorde det här är en riktig
fitta och förtjänar en fet smäll i ansiktet". Offret har även uppdaterat sin status till
"En facerape ska vara kul, inte förnedrande. Om jag får reda på vem du är ska jag slå sönder dig."
Det är den bästa facerapen jag gjort. So far.