2011-02-08, 22:59
Medlem
Fitipaldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y.pestis
Jag vill slå ett slag för diskreta, trovärdiga facerapes.

-"corpe diem! från och med nu ska jag ALLTID fånga dagen!"
eller
-"nu slutar jag bry mig vad folk tycker!! jag kör mitt eget race"

Notera felstavningen och de äckliga klyschorna. Det är inte tillräckligt extremt för att någon ska misstänka facerape, men fruktansvärt pinsamt att bli förknippad med liknande meningar om man är normalt begåvad.

Min flickvän facerapeade nyss mig med följande:
Ängla Gård måste vara en av dom bästa svenska filmerna som gjorts! Laddar inför att se trean imorgon!

I mitt tycke en klockren facerape.
Citera
2011-02-09, 00:29
Medlem
En kollega skrev på en annan kollegas facebook: "Looking for a sensitive man to complete me". Lite lamt, men ack så roliga kommentarer det blev.
Citera
2011-02-09, 09:13
Medlem
kvistlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitipaldi
Ängla Gård måste vara en av dom bästa svenska filmerna som gjorts! Laddar inför att se trean imorgon!

Japp, precis "lagom" för min smak.
Citera
2011-02-09, 09:31
Medlem
Magnums avatar
Söker KK, gärna manlig.

Givetvis på en killes FB då.
Citera
2011-02-09, 10:12
Medlem
Brukar skriva nåt i stil med "Ska flytta tillbaka till (...) om 2 månader kommer sakna er!"
brukar få många kommentarer xD
Citera
2011-02-09, 10:14
Medlem
Cracys avatar
Klassiker är ju att dra ihop ett förhållande med typ farsa/morsa/syster etc etc.

Eller säga att man kirrat tattoo
Citera
2011-02-09, 10:44
Medlem
shoot4us avatar
Facerape 1:
"Jag ska ha fest hemma hos pappa i helgen. På fredag tror jag. Husarvägen i Vallentuna "
Offrets bror kontrade med
"Hade du tänkt att pappa skulle vara med då eller?". Senare får jag även reda på att offrets pappa konfronterat offret själv med ett simpelt
"Har du fått hjärnsläpp eller?"

Facerape 2:
Ändrar relationsstatus till "öppet förhållande med ...". Skriver en status i stil med
"Jag vill ha frisk luft under mina vingar (samlaga med andra kvinnor)".
En kvinna kommenterar relationsstatusen med
"Det där låter inte bra tycker jag =(" Denna kvinna är antingen mor till offret eller offrets flickvän, lyckades aldrig klargöra det. Svarar på hennes kommentarer (det kom fler) och beskriver att "vi båda vill det här och att det är för det bästa" etc. Efter nån dag så tittar jag till offrets sida (vi går i samma skola) då ser jag hur facerapen är ogjord, och mamman har kommenterat den förnyade relationsstatusen med en kraftig kommentar
"Det här var aldrig något annat än riktig kärlek, du som gjorde det här är en riktig fitta och förtjänar en fet smäll i ansiktet". Offret har även uppdaterat sin status till
"En facerape ska vara kul, inte förnedrande. Om jag får reda på vem du är ska jag slå sönder dig."

Det är den bästa facerapen jag gjort. So far.
Citera
2011-02-09, 10:51
Medlem
doc2s avatar
Jag gillar att vara lite mer diskret i mina facerapes så att det inte blir överdrivet tydligt att det inte är kontoägaren som är författaren.

"alla pussy ass bitches som fucking snackar skit om mig bakom min rygg kom och säg det till mitt fucking ansikte istället. jag är inte rädd för någon."

Notera att stor bokstav uteslutits etc.

"man lever bara en gång. korpe dime!! fånga allt! det är bara att köra sitt race. skit i vad andra tycker. supa knulla och lev sten hårt!!!!!!"

Felstavning och särskrivning är ett måste.

"i keep dancing on my own"

Om det är en kille.

"fy fan va ja mår kuuuung. älskar alla min polare så sjukt mycket. ni är allt för mig!!! fy fan vad gött livet är. allt bara leeeeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förslagsvis på natten efter att ni festat.

------------------------------------------

Dessa rapes må kanske inte vara så roliga men de är lagom diskreta och kommer garanterat skämma ut polaren enormt. Det är humor på sitt sätt.
Citera
2011-02-09, 11:16
Medlem
Känner en kille som fick en ganska grov facerape på sig, det var då min andra vän som är en liten jävel på att skriva argumenterande texter som började skriva väldigt positiva saker om SD ( då han vars FB vi var på är lite mer dragen åt väster + har en massa vänster folk på sin vän lista) och han satt även kvar ett tag och svarade på alla kommentarer vilket ledde till att killens vars FB blev facerapead fick arga telefonsamtal, sms och upp mot 60 kommentarer på FB.
Det känns som en ganska lyckad facerape enligt mig
Citera
2011-02-09, 13:01
Medlem
NeWaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hrym
vad i helvete är en facerape? jag fattar fortfarande inte, inte för att jag är trögfattad eller så men förklara gärna.
Du är trög
Citera
2011-02-09, 14:02
Bannlyst
Min polare facerapade mig mycket en kväll när jag var så full att jag inte la märke till det. ^^
Den värsta han gjorde var när en tjej skrev att hon saknade hennes morsa som nyss dog och han kommenterade hennes inlägg med '' Fuck you ''
Slutade med att farsan till tjejen skrev till mig '' Jag vet var du bor och tvivlar inte på att komma ''
Blev livrädd för detta var ingen liten snubbe.
Kunde dock förklara mig så blev inget turligt nog!
Citera
2011-02-09, 15:51
Medlem
EZS0Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitipaldi

Änglagård skrivs som ett ord... Är din flickvän mongoloid eller? Det gör ju dig till inget mindre än mongofil isåfall. Pinsamt för dig att det skulle komma ut såhär.

Annars så var det en riktigt kul facerape faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in