Jag facerapades för ett tag sen med ett enkelt, stilrent "HEIL HITLER!!!". Eftersom jag är snaggad och ser lite smått nazistisk ut på min profilbild var det säkert en och annan som fick lite dåliga tankar om mig.
Nu använder jag inte facebook, men har väl hänt att man har facerapat någon polares msn någon gång.
Jag tyckte att det var hysteriskt roligt när "han" kom ut ur garderoben som öppet homosexuell.
Annars är "Fest hos mig, jag har bärs så det räcker, ring när du är utanför! SPÅRA IKVÄLL!" rätt skön. En kompis till mig fick rätt många samtal när vi satt och spelade xbox hemma hos mig, haha
En kompis fick sin status ändrad till att han gått ur gaderoben och en bög i våran kompiskrets kommenterade "äntligen"
Kompisens mormor hade nyligen skaffat facebook och fattade ej detta med facerape och höll på att få hjärtattack. Hon ringde runt till släkten och vägrade tro när kompisen försökte förklara att han va straight. Detta hände för ett år sedan men vi brukar ta upp det så fort tillfälle ges =)
En kompis till mig brukar facerapea sin tjej lite då och då. En gång bytte han hennes namn till "Eldpung" och en annan gång skrev han "Nu har jag rakat anus, skönt!".