2010-11-02, 10:15
Medlem
Radera alla vännerna
Citera
2010-11-02, 10:44
Bannlyst
Skrev så här på mattelärarens:

"Ska hem och knulla min fru på lunchrasten"
Citera
2010-11-02, 12:37
Medlem
Pankreatits avatar
Någon som har startat en facebooksida med någon som inte har facebook (särskilt någon som är helt anti mot skiten), och sedan skriva en massa fåniga uppdateringar som verkar seriösa(nä, nu blir det krubb i kistan, Jaha iväg till jobbet i dag med - håhåjaja, ect ect), och lägga till lite vänner,Töntig profilbild, Farmville, Happy pets, Cafe life osv osv.

Hur länge kan man klara sig undan utan att vederbörande upptäcker det?
Citera
2010-11-02, 15:03
Medlem
Nappes avatar
Att ändra födelsedagen fungerar alltid. Dock kan man bara ändra den till nästa dags datum, inte samma som det är. Roligast är när typ syskon grattulerar dem.
Citera
2010-11-02, 18:16
Medlem
ats_Swes avatar
Jag tog tillfället i akt när min (kvinnliga) vän X var inloggad hemma hos mig och glömde logga ut. Jag startade en grupp vid namn "Vi som har legat med X" och bjöd in alla på hennes vännerlista som jag visste att hon legat med. Vi är ganska nära vänner så hon har berättat massor, varför jag kunde bjuda in åtminstone 15 pers. Samt hennes familj.

De flesta grabbar som fick en inbjudan tyckte mest det var roligt. Inte hennes nuvarande kille dock. Och inte X heller.
Citera
2010-11-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emiledv
Jag har skrivit: "Idag tar jag den i två:an, någon som är intresserad?" sen skapade jag en fejk profil på facebook som hette lika som hans farsa och tröck på gilla på kommentaren!

Citera
2010-11-03, 02:39
Medlem
"Dräper en Syrian"

Citera
2010-11-03, 02:44
Medlem
treeflows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonis
"Dräper en Syrian"

tung!

Själv brukar jag gå in på chatten och snacka med tjejer som
A) är "för snygga", riktiga bitches
B) är sjukt jävla fula

och sedan skriva "ööh, du har du lust att ta en fika, kolla film och kanske lite sånt i helgen? ;D" varpå jag faktiskt lyckats boka date med många fula brudar, alltså med min kompis konto. Det blir lite jobbigt när de ska förklara sedan att de va facerape, och de "för snygga" brukar se personen som ett jävla mongo. Hilarious
Citera
2010-11-03, 23:59
Medlem
MnasIes avatar
Hatar alla överdrivna om sex och jag gillar snopp etc... Man fattar direkt, gillar de som man inte vet riktigt vad man ska svara med så som:

Att skriva en random tjej/killes namn... Blir alltid awkward och om de frågar vad personen ville, skriver man bara att man trodde det var sökfunktionen...
Citera
2010-11-04, 11:49
Medlem
Lånade en polares iphone i helgen resultat :
http://data.fuskbugg.se/dipdip/frape.JPG
Citera
2010-11-04, 12:36
Medlem
Mustighets avatar
kommentera "söt " eller liknande på folk av motsatta köns bilder. både de i och utan förhållande är roligt.
hehhehe tycker jag

det är viktigt när man facerapear att det inte ser ut som en facerape.
gillar därför selusts "Har hittat livets bästa bud ord, lev hårt dö ung kom till himlen som en kung" hahah skulle dö i skam om jag fått hade haft den statusen.
Senast redigerad av Mustighet 2010-11-04 kl. 12:39.
Citera
2010-11-05, 03:53
Medlem
" Jag Ska Bli Pappa!!!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här