2010-11-19, 22:36
Medlem
Tapas-Valspecks avatar
Skrev på min bror.
"Funderar på ny karriär, men det enda jag är riktigt bra på är att dra skinn. Tyvärr blir det nog svårt att tjäna pengar på det, trots att konkurrensen är obefintlig."
Citera
2010-11-20, 11:52
Medlem
Satte på en P-voffla och visade vad man kollade på via msn. Sen in på facebook och "drar en runk" och skickade ett mail till snubbens morsa om att hon skicka nakenbilder på sig själv. Slutade med en bula i huvudet men det var det värt.
Citera
2010-11-20, 12:52
Medlem
fhoshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwesomeA
Alltid kul när någon skriver nått med lite tanke i som skulle kunna hända t.ex. " Klev på min hamster... Ska köpa en ny imorn...Gillade inte den gamla endå så..." ist för t.ex. " ÅH FYFAN, BAJSADE PÅ MATTAN OCH MAMMA ÅT UPP DET" som min kompis krets alltid kör på alltid kul när morsan/farsan ringer och frågar vad fan jag håller på med

Haha lmao.

Finns inga klockrena rapes, so far.
Behöver en som är unik, komisk och på gränsen till "för mycket".

nvm.

Citat:
Ursprungligen postat av palzon
"Mamma snöt sig nyss i mitt runkpapper"

hahaha.
Dock en obvious facerape. :<
Senast redigerad av fhosho 2010-11-20 kl. 13:00.
Citera
2010-11-20, 14:58
Medlem
gudets avatar
Har inte läst alla inlägg och vet ej om detta redan är skrivet.

1. Lägga till så mycket random vänner du bara kan innan du får ett mail från FB om att du måste sluta.
2. Ändra användarens födelsedag till dagens datum. Kommer få väääääääldigt många kommentarer av alla sina "kompisar" som vill säga grattis.
Citera
2010-11-21, 02:02
Medlem
livinglegends avatar
Länka till någon riktigt wierd porrfilm.
Citera
2010-11-21, 03:23
Medlem
Divvehs avatar
Min gamla låtsassyrra har fått tvillingar. Dom är 4 månader gamla och hon kan inte göra annat än att vara med dem, prata om dem eller ens tänka på något annat än dem. Alla vet hur galen hon är i sina barn, vilket alla föräldrar är, men hon är EXTREM.
När hon gick å ammade ungarna så tog jag tillfället i akt och drog facerapen "Tappade Levi i golvet idag. Som tur är så mår ju Kevin bra iallafall!"
Det är då hennes barn. Hon uppskattade det inte.
Senast redigerad av Divveh 2010-11-21 kl. 03:27.
Citera
2010-11-21, 20:58
Medlem
kimmelimms avatar
Skrev något i stil med "alla som bryr sig om mig kommentera ett <3 sätt den sedan på din status och se hur många som bryr sig om dig!" och bytte födelsedag till samma dag. Han fick inget svar på statusen och kanske 1 eller 2 grattis skrivna till sig på ett par timmar.
Han kände sig rätt ensam efter det.
Citera
2010-11-21, 22:26
Medlem
kaiross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivv
"Kommit hem från VC, ska bli pappa "
Kommit ut från WC, har blivit pappa
Citera
2010-11-21, 22:42
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Brukar alltid köra "Står på händerna med en smirnoff i anus och väntar på ruset". Dock har jag inte kommit på den själv, utan hittade den i Facebookstatusar tråden här
Citera
2010-11-21, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divveh
Min gamla låtsassyrra har fått tvillingar. Dom är 4 månader gamla och hon kan inte göra annat än att vara med dem, prata om dem eller ens tänka på något annat än dem. Alla vet hur galen hon är i sina barn, vilket alla föräldrar är, men hon är EXTREM.
När hon gick å ammade ungarna så tog jag tillfället i akt och drog facerapen "Tappade Levi i golvet idag. Som tur är så mår ju Kevin bra iallafall!"
Det är då hennes barn. Hon uppskattade det inte.

Heter dom verkligen Levi och Kevin?

I övrigt, man får ju inte göra obvious rapes. De måste vara trovärdiga.
Citera
2010-11-21, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkthxbai
Min klasskamrat är fortfarande sur på mig sen denna incident och han är väldigt noga med att logga ut från facebook..

Han hade en lektion som inte jag hade, och den var ju två timmar lång.. Killen glömde ju såklart att logga ut från fejjan, så då skred jag till verket.

Först tog jag en bild på en redig hårdhomo och photoshopade in kompisens ansikte så det såg realistiskt ut, det blev ju såklart profilbild på facebook, följt av denna statusuppdatering:

Nu klarar jag tyvärr inte att hålla det hemligt för vänner och familj längre, jag är faktiskt homosexuell och har varit det ett längre tag nu. Det har varit en ohygglig tyngd över mina axlar att behöva dölja det för alla fördömande människor, men nu får det räcka! Jag mår redan dåligt över detta eftersom jag inte känner att jag passar in och jag känner på mig att jag kommer bli utstött.. Så snälla!! Låt bli att kommentera otrevliga saker, jag vill bara få leva på mitt eget vis.

Detta resulterade i att 50 minuter efter rusade han in i klassrummet, helt panikslagen och dimper ner i datorstolen bara för att tappa hakan av den plötsliga förändringen på hans facebook.. Hans mor hade tydligen ringt och sagt att hon stöttade honom vad än han valde att göra i livet.

Om bilden såg trovärdig ut så är det klockrent. Bra där.
Citera
2010-11-22, 16:39
Medlem
Min polare blev duktigt rejpad för ett par månader sedan.

Han satt hemma hos sin chef och ölade en fredag efter jobbet och chefen blev ganska packad. Min polare glömde dock logga ut från fb på chefens dator och då började det hända konstiga saker....

Under helgen så skadar min polare sig i knät under en hockeymatch och tvingas stanna hemma eftersom han jobbar som brevbärare. På måndag förmiddag står det på hans status; " fan va skönt att fejka ett skadat knä så jag slipper jobba!" Dessutom var profilbilden ändrad till ett mongo. Nån timma senare ringer chefen och säger att han inte behöver komma tillbaka till jobbet, han är sparkad pga av detta. Min polare bönar och ber och berättar att det inte är han som har skrivit det men chefen säger bara "ja ja den har vi hört förut. Kom in imorn så får vi prata om det".

Min polare hade jobbat deltid i över ett halvår och slitit som ett djur för att få en fast anställning. Nu var han inne på sin 3 vecka som fast antsälld. Han kommer in och skämms som en hund dagen efter. Stämningen är helt klart krystad på kontoret. Efter ett samtal på chefens rum så gör de upp att han ska dela ut dagens post och sen sluta.

När han har delat ut den första lådan så lyfter han av den och hittar en utklippt bild ovanpå all post. Det är en utskriven bild av det mongot som var hans profilbild. Efter det åker han till kontoret och ser alla kollegor som asgarvar åt honom när han kommer in.

Chefen ville tydligen hämnas för att han hade blivit nersupen och behövt ta tag i sin förbannade flickvän dagen efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in