2011-08-21, 01:53
Medlem
termiNate999s avatar
Hela grejen är att man inte för gå för långt. Då fattar alla att det är fake. Sen ska det gärna vara med glimten i ögat gärna lite halvroligt.
Exempel: Tänkte ha killkväll med grill. Alla får ta med sig sin egen korv så kan vi smaka av varandra.
Citera
2011-08-21, 11:22
Medlem
Zedss avatar
Jag har bara facerapat en gång och det var en klasskamrat till mig (vi alla hade datorer).
Vi kan säga att han heter Axel och hans flickvän Jenny.

Facerapen löd:
"Jenny berätta idag att jag ska bli pappa! Jag älskar henne över allt annat!"

Föräldrar till de båda, släkt och vänner balla ur ganska hårt på den statusen.
Citera
2011-08-25, 17:00
Medlem
Har inte orkat kolla igenom tråden.

Men gjorde en liten annorlunda facerape för ett tag sen..

Skrev på en polares logg: "www.klamydia.se här kan du beställa test istället"

Ganska kul =)
Citera
2011-08-28, 11:24
Medlem
Lite låg nivå på en del här va? Har 2 fina på lager.

Den ena är gjord av en vän på en annan vän till mig. Och det som gjordes var helt enkelt att ett evenemang skapades. Kräftskiva. Beskrivningen innehöll allt som en normal kräftskiva hade haft med. Typ vägbeskrivning, att vederbörande bjuder på kräftor, medtag egen dryck, kommer spela musik, lekar, även liveband som är nära bekanta osv. Sen är det bara att bjuda in ALLA och läsa kommentarer om vilka som kommer och ej och hur kul det kommer bli och hur fulla man ska vara osv. Så rapear man inte bara kontoinnehavaren utan även alla övriga som skriver massa töntigt BAAM!

Nästa är lite klurigare och den innefattade att en person, kalla honom Nils, var inloggad. Nils älskar att facerapea själv. Det man gör är att man ändrar Nils kontonamn/Bild till mitt eget, säg Jens. Så att när Nils kommer till datorn är visningsbild och namn ändrat och man har även taggat "mig" (Jens) på några bilder. Så att det verkligen ser ut som att "jag" (Jens) är inloggad. Snart kommer Nils. Ser detta. Blir förtjust. Och rapear röven av sig på diverse olika sätt som bara han kan få för sig. Nils har nu alltså rapeat sig själv, så kallad dubbelrapead. Nils loggar ut "Jens" konto. Vi drar till systemet. Super. Och mot småtimmarna loggar Nils in på sitt konto och fattar ingenting.

"Vafan kom jag in på Jens konto för?"

Prövar igen.

Samma resultat.

"Men vafaen!"

Nils får nu spendera löjligt mycket tid till att återställa kaoset och alla får ett gott skratt!
Citera
2011-08-29, 02:42
Medlem
Illusioners avatar
"jag gillar kuk"
Citera
2011-08-30, 13:31
Medlem
Ändrat namn till muammar Al Ghadaffi och hemstad till Tripoli
Citera
2011-09-04, 16:18
Medlem
kompisen sticker från datan
skapa evangemang med namnet Svampplockning..
Plats: mitt underliv
sen invita hela facebook
Citera
2011-09-07, 18:25
Medlem
Istället för att skriva saker i någon annans statusfält, så kan man annars "gilla" diverse omoraliska sidor istället.

När jag var en snabbis på toaletten så vart jag faceraped av min flickvän som då hade "gillat" sidan Jehovas Vittnen. Fick en del kommentarer av både vänner och familj.
Citera
2011-09-08, 22:58
Medlem
jag gjorde en väldigt lyckad facerape idag på en av mina polare, det var något i stil med;

"Hej, jag säljer min två månader gamla dildo, är dock killkörd så den kan vara lite sliten men är det någon som är intresserad så är det bara att höra av sig till mig. Möjlighet till provkörning finns för den som är intresserad.

Kan även tilllägga att att jag länkade en bild (från google) på en grov, lila och ådrig dildo som garanterat var 30 cm lång.

En väldigt lyckad facerape enligt mig
Citera
2011-09-11, 05:45
Medlem
GetAReps avatar
Körde den här under ett LAN på en kille jag knappt kände:

Får reda på att man har ADHD vid *offrets ålder här*! Jävla skit samhälle!

Fick sen reda på att han har ADHD men han tyckte det var kul.

Fotnot: Jag särskrev på slutet för att få det mer trovärdigt, inte på grund av min stavningskapacitet.

EDIT: Finns tydligen en exakt likadan på sida 83 ser jag. Visste väl att jag fått inspiration av något. Men en repost skadar ju inte!
Senast redigerad av GetARep 2011-09-11 kl. 06:08.
Citera
2011-09-11, 23:36
Medlem
Mr.Scullys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lotto44
Istället för att skriva saker i någon annans statusfält, så kan man annars "gilla" diverse omoraliska sidor istället.

När jag var en snabbis på toaletten så vart jag faceraped av min flickvän som då hade "gillat" sidan Jehovas Vittnen. Fick en del kommentarer av både vänner och familj.

Det är nog bland det bästa man kan göra, inte alltid vederbörande (offret) ser det heller om man direkt efteråt tar bort det från deras logg.
Gillade sidor i stil med "Homosexuality" och "Support Gay Marriage" åt en kompis för ca ett halvår sedan, och de ligger fortfarande kvar i hans info.
Citera
2011-09-15, 23:31
Medlem
Primat91s avatar
"Nån som vill hänga med ut och plocka svamp? Jag vet en bra kogård "

Fin men säsongsbunden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem