Lite låg nivå på en del här va? Har 2 fina på lager.
Den ena är gjord av en vän på en annan vän till mig. Och det som gjordes var helt enkelt att ett evenemang skapades. Kräftskiva. Beskrivningen innehöll allt som en normal kräftskiva hade haft med. Typ vägbeskrivning, att vederbörande bjuder på kräftor, medtag egen dryck, kommer spela musik, lekar, även liveband som är nära bekanta osv. Sen är det bara att bjuda in ALLA och läsa kommentarer om vilka som kommer och ej och hur kul det kommer bli och hur fulla man ska vara osv. Så rapear man inte bara kontoinnehavaren utan även alla övriga som skriver massa töntigt

BAAM!
Nästa är lite klurigare och den innefattade att en person, kalla honom Nils, var inloggad. Nils älskar att facerapea själv. Det man gör är att man ändrar Nils kontonamn/Bild till mitt eget, säg Jens. Så att när Nils kommer till datorn är visningsbild och namn ändrat och man har även taggat "mig" (Jens) på några bilder. Så att det verkligen ser ut som att "jag" (Jens) är inloggad. Snart kommer Nils. Ser detta. Blir förtjust. Och rapear röven av sig på diverse olika sätt som bara han kan få för sig. Nils har nu alltså rapeat sig själv, så kallad dubbelrapead. Nils loggar ut "Jens" konto. Vi drar till systemet. Super. Och mot småtimmarna loggar Nils in på sitt konto och fattar ingenting.
"Vafan kom jag in på Jens konto för?"
Prövar igen.
Samma resultat.
"Men vafaen!"
Nils får nu spendera löjligt mycket tid till att återställa kaoset och alla får ett gott skratt!