2010-04-20, 23:08
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiv3r
Någonting som jag tycker är ganska kul när man får möjligheten att facerape:a en person är att tagga en person som man vet att ens vän knappt känner (helst då någon som personen ser då och då men som personen inte hälsar på, exempelvis någon annan elev om man går i skolan) och skriva något simpelt som "vännen älskar @random". Blir nog rätt konstig stämning när de går förbi varandra i verkligheten.

Du det var faktiskt inte en dum ide. Då gäller det bara att ta en som skulle svida bra.. Kanske nån brud han nyligen legat med? Ett ONS
Citera
2010-04-24, 03:03
Bannlyst
Har nu bytt bild på min polares sida, skrivit inlägg och sparat hans lösenord på datorn Så himla ond är jag
Citera
2010-04-24, 14:26
Medlem
Todeswalzs avatar
Skrev just "Morgonrunken satt fint" på polarens iPhone FB-app. och "gillade" det från hans morsas fb som var inloggad på datorn. Hon är och handlar och han är bakis, najs.
Citera
2010-04-24, 21:00
Medlem
neuffss avatar
Har för mig att jag snodde det från nån liknande tråd men jag skrev "Står på händerna med en smirnoff i röven och inväntar ruset"
Citera
2010-04-25, 01:50
Medlem
Babylonts avatar
Länka till Nd och skriva något anti pk.. funkar alltid
Citera
2010-04-25, 17:29
Medlem
Jag gjorde igår en facerape som jag är sådär sjukt nöjd med.

Den kräver lite förberedelse, men det är det värt...

Gör såhär:
Skapa ett facebookkonto, en kille med ett vanligt namn. Lägg till jättemånga vänner ur din egen vänskapskrets, och lägg till ett foto på någon brat. Skriv också "intresserad av" killar.

När du sedan får chansen att facerapea någon kille, så skapar du ett förhållande med den här killen, och uppdaterar typ "är så lycklig". Sen loggar du in på ditt fakekonto och accepterar, plus typ skriver "sötnos" i den facerapeade personens logg.

Enjoy.
Citera
2010-04-25, 19:59
Medlem
ludviegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Todeswalz
Skrev just "Morgonrunken satt fint" på polarens iPhone FB-app. och "gillade" det från hans morsas fb som var inloggad på datorn. Hon är och handlar och han är bakis, najs.

Haha, det var nog det mest ondskefulla jag läst!
Citera
2010-04-29, 22:27
Medlem
zebelons avatar
"Fyllekåt"
Citera
2010-04-29, 22:48
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Todeswalz

Inte för att vara sån, men det där genomslkådar han nog snabbt.
Citera
2010-04-29, 22:57
Medlem
Mr. Munchies avatar
Skrev: "Skeeet bakis, bajs inte nice med diarré" på ens väns facebook.
Mammans kommentar: Detta är en famliljeangelägenhet som inte bör offentliggöras.

OffTopic:
Citera
2010-04-29, 22:58
Medlem
buntishs avatar
Brukar bara dra en "penis(alt+numpad3:an)", tråkigt, men brukar bli bra jävla konversationer.. hade själv 67svar när en polare facecocka mig.. :/
Citera
2010-04-30, 09:19
Medlem
MorningBreeze_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakkzpets
Aldrig gjort något på facebook, men haft ganska trevligt med kompisars msner. Bl.a. skickat bögporr till en polares farfar och sagt att det är sånt "jag" gillar.

Hahaha,klockrent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in