2014-09-04, 09:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Chrome har ändrat typsnitt:
(FB) Den officiella forumbuggtråden
Ok, tack för hjälpen! Kan man ändra detta på något vis?
2014-09-04, 13:16
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ok, tack för hjälpen! Kan man ändra detta på något vis?

Har inte testat själv, men det är säkert korrekt.
2014-09-04, 13:21
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticatedcutiepie

Det funkade! Tack!
2014-09-04, 20:59
Medlem
Citat:

Man tackar för tipset, det fungerade utmärkt! Blev glad när jag såg att denna tråd fanns, blev ännu gladare när jag såg att svaret redan fanns på den fråga jag hade tänkt fråga.
Senast redigerad av TheWindCriesMary 2014-09-04 kl. 21:04.
2014-09-05, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det funkade! Tack!
Hur fixar man det då? Jag skriver in chrome://flags/#disable-direct-write i adressfältet trycker enter men får inte bort skiten
2014-09-06, 19:55
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Hur fixar man det då? Jag skriver in chrome://flags/#disable-direct-write i adressfältet trycker enter men får inte bort skiten

Haha, jag fattar inte heller. Vad är det jag ska aktivera på den där sidan? Totalt dator illiterat känner jag mig när jag läser om allt man kan aktivera osv där.
2014-09-06, 20:02
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Haha, jag fattar inte heller. Vad är det jag ska aktivera på den där sidan? Totalt dator illiterat känner jag mig när jag läser om allt man kan aktivera osv där.

Lägg in länken, tryck sedan på den gula knappen aktivera/inaktivera. Inaktivera ska vara PÅ.

Läs mer här om det inte fungerar: (FB) *** Den enda tråden för enklare Chrome-frågor II ***
Senast redigerad av Sophisticatedcutiepie 2014-09-06 kl. 20:06.
2014-09-06, 20:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Lägg in länken, tryck sedan på den gula knappen aktivera/inaktivera. Inaktivera ska vara PÅ.

Läs mer här om det inte fungerar: (FB) *** Den enda tråden för enklare Chrome-frågor II ***

Tack vännen!
Det funkade utomordentligt fint med den förklaringen och jag är helnöjd!
2014-09-17, 12:33
Medlem
.Chloes avatar
Nu kan man alltså inte återställa sina lösenord? Begärde lösenordsbyte men inte fått något mail om detta.
2014-09-17, 13:17
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Nu kan man alltså inte återställa sina lösenord? Begärde lösenordsbyte men inte fått något mail om detta.

Vet att du är jävligt kunnig angående detta, men kan det inte vara så att mailklienten är flaskhalsen i detta? Det fungerade för mig igår, men nu törs jag inte testa när du skriver sådär.
2014-09-17, 13:36
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vet att du är jävligt kunnig angående detta, men kan det inte vara så att mailklienten är flaskhalsen i detta? Det fungerade för mig igår, men nu törs jag inte testa när du skriver sådär.
Det verkar vara fixat nu iaf. Är 100% säker på att Flashback hade lite trubbel och inte slutanvändaren då jag nämligen har över 50 Flashback-konton och alla dessa har olika mailleverantörer och ingen av dessa fick ett mail vid lösenordsåterställning.
2014-09-18, 13:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Påstås vara hackat??
http://www.idg.se/2.1085/1.583493/flashback-forum-ligger-nere---uppges-vara-hackat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in