2014-05-20, 16:59
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grottfisk
Nu borde regmail och liknande fungera iallafall, dock inte ingående mail.

Notifikationer via email fungerar nu.
2014-05-20, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Vad menar du med ingående mail? Notifierar om inlägg kommer sedan 16:45.

Mail till tech@flashback.org och liknande fungerar inte ännu.
2014-05-22, 07:17
Medlem
Citat:
Vore ju bra om någon då kanske kunde gå genom och skicka aktiveringsmailen till nyreggade konton som reggats under tiden det inte fungerat. Har några polare som reggat men inte fått mailet. De kan ju inte heller skicka till tech@ så länge inte ingående mail fungerar.
2014-05-22, 14:38
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellegj
Vore ju bra om någon då kanske kunde gå genom och skicka aktiveringsmailen till nyreggade konton som reggats under tiden det inte fungerat. Har några polare som reggat men inte fått mailet. De kan ju inte heller skicka till tech@ så länge inte ingående mail fungerar.
Ta namnen på kontona och skicka pm till isch eller ett hund så borde dom kunna fixa så nytt registreringsmail skickas ut.

Citat:
Japp det verkar funka bra men ibland får jag 2 eller fler mail för samma inlägg, ett mindre problem så det behöver inte högprioriteras och har funnits i flera år.
2014-05-25, 06:20
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Nu borde regmail och liknande fungera iallafall,
Verkar som det skitit sig igen, inte fått några mail sen 00:49.
2014-05-29, 11:50
Medlem
Jag kan inte logga in på flashback.org/m/ i mobilen. Sidan blir helt vit när jag klickar på "Logga in".
2014-05-31, 11:54
Medlem
Scraps avatar
Verkar som att alla mina citerade inlägg visar sig. Vissa finns helt enkelt inte under fliken "Citerade inlägg" fast jag har blivit citerad. Någon som har liknande?
2014-05-31, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Verkar som att alla mina citerade inlägg visar sig. Vissa finns helt enkelt inte under fliken "Citerade inlägg" fast jag har blivit citerad. Någon som har liknande?

För mig funkar "citerade inlägg" och "mina inlägg" olika från dag till dag. Jag är skitless på detta och litar aldrig på att jag hittar alla mina inlägg och har ist. börjat prenumerera på de flesta trådar jag skriver i så de inte faller i glömska då de inte alltid syns i mina inlägg. Konstigt nog så verkar alltid prenumerationerna funka felfritt.
2014-05-31, 16:15
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Konstigt nog så verkar alltid prenumerationerna funka felfritt.
Olika funktioner om jag skulle spekulera, mina citat använder sökfunktionen och den har aldrig varit riktigt bra.
2014-05-31, 22:50
Medlem
Quarrels avatar
När jag tittar på delforumet (FB) Försvunna personer ser jag på tråden (FB) Jarmo från Hammarkullen. Försvunnen från Hjällbo. att blomvattnare skrev sista inlägget kl 16:29. Men tittar jag i tråden ser jag att nippetipp skrev sista inlägget kl 16:29. blomvattnare skrev 16:18...
2014-05-31, 23:24
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
När jag tittar på delforumet (FB) Försvunna personer ser jag på tråden (FB) Jarmo från Hammarkullen. Försvunnen från Hjällbo. att blomvattnare skrev sista inlägget kl 16:29. Men tittar jag i tråden ser jag att nippetipp skrev sista inlägget kl 16:29. blomvattnare skrev 16:18...
...och klickar man på blomvattnare vid senaste inlägg så hamnar man på nippetipps profil...
2014-06-01, 11:25
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
...och klickar man på blomvattnare vid senaste inlägg så hamnar man på nippetipps profil...
Nu har jag gjort ett inlägg i tråden, och jag står som siste man.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in