2015-01-27, 15:49
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Det har sketet sig igen med mailutskicken, inte mottagit något sen klockan 15.25 idag.
Idag stannade mejlen kl 14:30. Känner mig diskriminerad, såvida ingen annan har problemet.
2015-01-29, 22:36
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Skönt att det finns en till, så jag inte känner mig diskriminerad, bara trumpen. Men jag mår bättre nu, ketchupen är här. Över 100 e-brev på några minuter, och de fortsätter att välla in.
Nu är ketchupen slut. Över 450 e-brev på två timmar. Nu är det bara att sätta igång att städa. Den som än gjorde det, bra gjort, nu funkar e-postaviseringarna som de ska. Fortsätt så.
2015-01-30, 00:13
Medlem
Salorms avatar
Såhär ser mitt fb ut ibland: http://i58.tinypic.com/2ztc9ir.png

Alla undermenyer är borta. Detta händer endast på Chrome, och jag tar inte vad som kan ha hänt? Frågan lyder, vet ni?
2015-01-30, 08:53
Medlem
Run3s avatar
Rutan angående nominering till Flashback Award ligger utanför mobilsidan och skapar en horisontell scroll. Bild: http://i.imgur.com/3o6Xz9w.png
Senast redigerad av Run3 2015-01-30 kl. 08:57.
2015-01-30, 10:08
Medlem
Run3s avatar
Avstavningen fungerar inget vidare i citat på mobilversionen. Till vänster i denna bilden: http://i.imgur.com/83tdNzL.png

Till höger i samma bild är resultatet efter att man plockat bort rad 707 i https://static.flashback.org/css/mobile.css, alltså från
Kod:
.post a,
.post p,
.post-quote, .break-word {
	word-wrap: break-word !important;
	word-break:break-all !important;
}
till
Kod:
.post a,
.post p,
.post-quote, .break-word {
	word-wrap: break-word !important;
}
Dock vet jag inte vilka sidoeffekter det potentiellt kan ha.
2015-01-31, 14:49
Medlem
JellyJansens avatar
Bug: går inte att citera/svara på ett specifikt inlägg!

(FB) Jag planerar att ta mitt eget liv.

Vad är fel här? Testa att svara och förhandsgranska... texten som blir då:

Citat:
]quote=Toohfan|52089712[ (bytte plats på [ och ] för att kunna få med denna rad)
-Nej!
-SNÄLLA!!!
GÖR INTE DET!!!

DU vet inte vikken smärta o ångest du efterlämnar
dom som e kvar i livet efter din bortgång, hur det än är så är
kärleken viktigaste och gör inte så snälla!!

Livet tillhör gud inte dig
han har säkert en plan med ditt liv oxå som du inte vet än
hitta den meningen o kanske kan du hjälpa en annan att fortsätta leva..

Det finns allid ett syfte hur än det ser ut!

/Kärlek!!

Mitt svar kommer alltså inte med...

edit: Skriver jag min text innan quote-taggen så kommer den med innan, men den citerade texten blir ändå "fel". Skriver jag min text efter avslutande /quote-tagg så kommer inte min text med öht.
Senast redigerad av JellyJansen 2015-01-31 kl. 14:57.
2015-02-14, 01:50
Medlem
Är nyregistrering av användare tillfälligt avstängd? Steg ett, där man fyller i födelsedata, fungerar. Så ock steg två, där man godkänner reglerna. Sedan får man upp en tom sida. Testat med olika webbläsare och från olika IP-adresser.

Redigering: Det gäller inte mig, utan en annan användare.
Senast redigerad av f168n 2015-02-14 kl. 02:07.
2015-02-14, 18:04
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Denna tråd beter sig riktigt konstigt åt för mig.

(FB) Någon som får huvudvärk när ni använder mobiltelefon?

Av någon anledning är det omöjligt att komma till sida 2. Klickar jag på tvåan så kommer jag till sida 1. Även om jag byter ut ettan i länknamnet till en tvåa så händer samma sak. Länkarna till både sida 1 och 3 fungerar dock utmärkt.
2015-02-14, 18:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
Denna tråd beter sig riktigt konstigt åt för mig.

(FB) Någon som får huvudvärk när ni använder mobiltelefon?

Av någon anledning är det omöjligt att komma till sida 2. Klickar jag på tvåan så kommer jag till sida 1. Även om jag byter ut ettan i länknamnet till en tvåa så händer samma sak. Länkarna till både sida 1 och 3 fungerar dock utmärkt.
Jag ser bara två sidor, sidan 1 och 2 av 2. Jag har inga problem att navigera mellan dem.
2015-02-14, 20:28
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag ser bara två sidor, sidan 1 och 2 av 2. Jag har inga problem att navigera mellan dem.
Du kanske har ställt in att visa fler inlägg per sida?

Om jag visar 10 inlägg per sida finns det 3 sidor, och tvåan fungerar inte. Om jag visar 20 inlägg per sida finns det två sidor, och det är fortfarande tvåan som inte fungerar för mig.

Jag kan se inläggen som finns på sida två genom att trycka på "svara", och sedan kolla på senaste inläggen under rutan där man skriver sitt inlägg, men inte annars.

Edit: Jag loggade ut och då fungerade sidan som den skulle. Nu när jag loggat in igen så fungerar den fortfarande. Så jag antar att det var något skumt i min ände, men jag har ingen aning om vad det skulle kunna vara.
Senast redigerad av 2_Thumbs_Up 2015-02-14 kl. 20:32.
2015-02-17, 19:50
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
JAG ÄR KRÄNKT inga mail sen 11:54 idag
Inte nog med det, du är avsiktligt kränkt.
(FB) Funktionen "Prenumeration via e-post" plockas bort
2015-02-18, 14:49
Medlem
Kaustis avatar
(FB) Flytta bokmärken och lösenord i Chrome från Win 7 till ny dator med Windows 8?

Vad har hänt med den här tråden? Mitt svar har blivit trådstarten och TS första inlägg är flyttat till den stora Chrome-tråden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in