Citat:
Ursprungligen postat av nosbled
Vad är det för fel på "snälla"? Jag bara knäckte dina teorier, kan förstå att du blir sur av det och kallar andra förståndshandikappade. Kom med lite bättre spekulationer nästa gång, "snälla".
Ja, du fullkomligen krossade mig där, din spjuver. Jag inkluderade "förståndshandikappad" i mitt inlägg för att slippa denna typ av diskussion, trodde inte att du skulle hoppa på det tåget men det finns visst folk till allt nuförtiden? Jag får se över min taktik hädanefter.
Vi har inte en susning om hur zombies kommunicerar, ändå skriver du att de andra "ser" de passiva zombiesarna och därför låter Michonne vara? Vi vet inte hur Michonne tämjt sina zombies, ändå "vet" du att andra zombies inte kan tämjas (dessutom utan att jag ens påstått det). Du verkar inte ha en susning om hur hälsovådliga döda kroppar är, ändå berör du inte den punkten alls. Du verkar heller inte ha en susning om hur död och förruttnelse luktar, ändå tycker du att det är rimligt att släpa runt på två lik.
Dessutom verkar du mena att en gluggig plankvägg i ladan räcker för att dölja lukten av alla zombies Herschel sparat? I en tidigare episod knallade Rick och Glenn rakt igenom horder av zombies eftersom de hängt på sig splatter från andra zombies för att dölja att de levde. Det slutade funka i samma sekund det började regna vilket antyder att lukten är vad som är avgörande, inte synen som du skrev. Det här är bara en del av luckorna i ditt resonemang (skriver från mobilen så jag ser inte ditt meddelande).
Återigen, det är en påhittad story och inget att börja kriga över men jag talar uppenbarligen inför döva öron... Kan vi sluta "VETA" och återgå till att spekulera?