Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-06, 11:17
  #1
Medlem
Jonathan-Cs avatar
Då min förra tråd stängdes ned öppnar jag denna.
Här kan ni ställa frågor ang mobiloperatören 3. Både allt ifrån de olika abonnemangen till när eran mobil kommer. Eller om ni vill ha tips ang vilket abonnemang ni vill ha.

Jag kommer att göra mitt bästa att svara så snabbt som möjligt.

Mvh Jonathan på Mobiloperatören 3
Citera
2009-08-06, 11:20
  #2
Medlem
På 499 potten ingår det 10 gb. Men efter att ha använt 100 mbit så börja ni ta betalt och det resultera i att jag kom upp i en summa på 800 kr(+ 499 potten) på några timmar. Kan man ordna det här på något vis?
__________________
Senast redigerad av Tius 2009-08-06 kl. 11:23.
Citera
2009-08-06, 11:26
  #3
Medlem
Jonathan-Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tius
På 499 potten ingår det 10 gb. Men efter att ha använt 100 mbit så börja ni ta betalt och det resultera i att jag kom upp i en summa på 800 kr(+ 499 potten) på några timmar. Kan man ordna det här på något vis?


Då är det nått som har blivit fel, Jag såg att du mejlade mig förut. Jag skall kika på det under kvällen. Och återkomma. Tog du den på 24mån?

//Jonathan
Citera
2009-08-06, 11:28
  #4
Medlem
Jag undrar om det är sant att man måste tanka på erat kontantkort varje månad eller kan man inte ringa annars?
Citera
2009-08-06, 11:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathan-C
Då är det nått som har blivit fel, Jag såg att du mejlade mig förut. Jag skall kika på det under kvällen. Och återkomma. Tog du den på 24mån?

//Jonathan


Aha, trodde det inte kom fram. Mozzila krånglar så dant just nu. Japp tog 24 månader. Har stängt av iPhonen nu. Så fort den är igång så börjar summan ticka på som bara den.
Citera
2009-08-06, 11:32
  #6
Medlem
Jonathan-Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tius
Aha, trodde det inte kom fram. Mozzila krånglar så dant just nu. Japp tog 24 månader. Har stängt av iPhonen nu. Så fort den är igång så börjar summan ticka på som bara den.


Du kan surfa vidare. Jag kommer att gå och och hjälpa dig med allt! Du behöver inte oroa dig. Jag ringer dig efter 18.

//Jonathan
Citera
2009-08-06, 11:33
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathan-C
Du kan surfa vidare. Jag kommer att gå och och hjälpa dig med allt! Du behöver inte oroa dig. Jag ringer dig efter 18.

//Jonathan


Känner mig lite orolig. Steg 800 kr på under 30 minuter

Kan jag spärra internet på något vis och slå på så bara ring funktionen fungerar?
Citera
2009-08-06, 11:37
  #8
Medlem
Shalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beffron_
Jag undrar om det är sant att man måste tanka på erat kontantkort varje månad eller kan man inte ringa annars?

Du kan alltid ringa, dock så ändras prisplanen om du inte tankar på kontantkortet på en period över 30 dagar. Precis som hos andra operatörer.
Citera
2009-08-06, 11:48
  #9
Avstängd
Androooos avatar
Hej, hur byter man telefonsvarare på sin mobil? använder 3 kontant.
Citera
2009-08-06, 11:49
  #10
Medlem
Tazquas avatar
Har 3 som tele2 att ni kan lägga förhöjda månadsavgifter för att betala slutfaktura för portering från annan operatör?

Vän fick ett samtal från 3 där dom sa att han skulle få en telefon gratis och helt utan förhöjd månadsavgift, var detta kanske ett fulsälj eller är det någon kampanj ni har numera?
Citera
2009-08-06, 11:55
  #11
Medlem
Shalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tazqua
Har 3 som tele2 att ni kan lägga förhöjda månadsavgifter för att betala slutfaktura för portering från annan operatör?

Vän fick ett samtal från 3 där dom sa att han skulle få en telefon gratis och helt utan förhöjd månadsavgift, var detta kanske ett fulsälj eller är det någon kampanj ni har numera?

Det finns flertalet abonnemang där man får en telefon för 0kr i månaden samt 0kr i leveranskostnad. Alltså helt gratis, så förmodligen inget "fulsälj".

Faktum är att de flesta erbjudanden från 3 ser ut på detta sätt!
Citera
2009-08-06, 11:56
  #12
Medlem
Shalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androooo
Hej, hur byter man telefonsvarare på sin mobil? använder 3 kontant.

Vill du byta melodi så går du in på Friendtones under Mitt3 i mobilen eller på www.tre.se. Alternativt så kan du stänga av hela tjänsten så får du en "vanlig rington". Även detta på samma ställe.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback