2010-10-19, 22:06
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Vad är det TV6 har censurerat bort? Orkade inte titta när det gick på grund av reklamen, då är det skönare att glo på datorn.

Blod, våld och sex.
Citera
2010-10-19, 22:14
Medlem
rex144s avatar
jag har sett hela serien på polsk HBO,
utan censur,

den här reklamen är jo värre än i USA, är de helt galna? den däe jävla ölreklamen is killing me

när släpps serien på dvd med svensk text?
Citera
2010-10-19, 22:22
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johan
Blod, våld och sex.
Så det visas en film om en gladiatorskola utan varken våld eller blod på tv just nu?
Citera
2010-10-20, 01:50
Medlem
Inne på sista avsnittet nu och jag kan bara rekommendera serien starkt. För er som gillar nakna gladiatorer, intriger och fighter till döden med massor av blood and gore är detta ett givet val. Tänk dock på att ladda ner serien för att slippa all censur.

9/10 får Spartacus: Blood and Sand av mig
Citera
2010-10-20, 10:24
Medlem
Friendslayers avatar
Ingen som vet något premiärdatum för "Gods of the Arena"?
Kollade på teasern och kan man annat än att älska John Hannah?
http://www.youtube.com/watch?v=KB_H3HyosCA&feature=channel
Citera
2010-10-20, 14:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friendslayer
Ingen som vet något premiärdatum för "Gods of the Arena"?
Kollade på teasern och kan man annat än att älska John Hannah?
http://www.youtube.com/watch?v=KB_H3HyosCA&feature=channel
Nej man kan bara älska han, iaf i denna rollen
Citera
2010-10-20, 16:25
Medlem
elefantbajs2100s avatar
kollade lite smått på de avsnitt som gick på 6an häromveckan, tyckte väl inte att det var något vidare. Fattade DEFINITIVT inte hur mina kompisar kunde jämföra den med Rome. Men som vanligt så får man, oftast, hela sanningen här på flashback. Den var alltså censurerad.

Currently dwnloadar
Citera
2010-10-20, 16:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
kollade lite smått på de avsnitt som gick på 6an häromveckan, tyckte väl inte att det var något vidare. Fattade DEFINITIVT inte hur mina kompisar kunde jämföra den med Rome. Men som vanligt så får man, oftast, hela sanningen här på flashback. Den var alltså censurerad.

Currently dwnloadar
Och ca 3 första avsnitten är svaga men blir starkare o starkare hela vägen, sista avsnittet är inget annat än Episk Television.
Citera
2010-10-21, 13:41
Medlem
Deedles avatar
Förstår inte, när kommer säsong två?
Och är det bara 13 avsnitt i säsong ett?

Vill ha mer! >
Citera
2010-10-21, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Förstår inte, när kommer säsong två?
Och är det bara 13 avsnitt i säsong ett?

Vill ha mer! >

Citat:
Ursprungligen postat av http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Spartacus:_Blood_and_Sand_episodes
A second season was announced on December 21, 2009, a full month before the series debuted. No premiere date has been announced.[1] However, filming for the second season was postponed due to the star Andy Whitfield being diagnosed with non-hodgkins lymphoma.[2] Although in June, 2010 Whitfield was reported to be healthy and cancer free,[3] in September his cancer recrudesced and, as such will not return for a second season.[4] The fate of the series is currently unknown.

Väldigt synd att Whitfield har cancer och därmed inte kan jobba som skådespelare. Detta innebär ju då att en andra säsong lär dröja. Men som en liten tröst ska det släppas en prequel som heter Spartacus: Gods of the Arena under januari 2011 som handlar om Batiatus innan han blev känd som gladiatortränare.

Citat:
Ursprungligen postat av http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Spartacus:_Blood_and_Sand_episodes
In the wake of Whitfield's illness, it was decided that a six part prequel series entitled Spartacus: Gods of the Arena would be produced. It began shooting on August 2, 2010.[5] The prequel episodes are currently slated to air on Starz (US) and Bravo (UK) in January 2011. [6]
Citera
2010-10-21, 21:38
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalt_Psykad
Väldigt synd att Whitfield har cancer och därmed inte kan jobba som skådespelare. Detta innebär ju då att en andra säsong lär dröja. Men som en liten tröst ska det släppas en prequel som heter Spartacus: Gods of the Arena under januari 2011 som handlar om Batiatus innan han blev känd som gladiatortränare.
Tackar för all information. Visste ej att han hade cancer, är det en "farlig cancer"?
Gillar inte alls Batiatus, men får se om han har något att bjuda på, skulle vilje att serien fortsatte, men antar att dem har stängt relativt många dörrar till Sparacus framtid med tanke på

Nåväl, får se vad framtiden erbjuder!
Citera
2010-10-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle

Spartacus är ju en historisk person som fanns på riktigt. Han blev den mest kända ledaren under ett stort slavuppror som hotade republiken. Så det kan man göra många spännande säsonger av. Läs på wikipedia om du vill veta mer om detta helgon som alltid var på de förtrycktas sida:

http://en.wikipedia.org/wiki/Spartacus

Annars får vi bara hoppas på att Whitfield blir bra igen och förhoppningsvis kan fortsätta i framtiden. Jag har ingen aning om hur farlig hans cancer är. En i värsta fall lösning vore att ta in en annan skådespelare. Men lägga ner serien hoppas jag dem inte gör. Men hur som helst så har jag goda förväntningar på prequeln som kommer i januari.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in