2006-01-04, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andree
Hetaste minnet är dock från Sverige, hotellrum i sthlm med en danska som medverkade i filmen "Idioterna".... Har en hel hög med bilder från tillfället med

Den snygga tjejen som spelar deras normale assistent? Hon som springer med Bh på filmens framsida?
Citera
2006-01-04, 14:01
Medlem
Andrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hägg
Den snygga tjejen som spelar deras normale assistent? Hon som springer med Bh på filmens framsida?

Nej, finns en mycket snyggare i filmen....
Citera
2006-01-04, 14:08
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ja men självklart, och riskera en fet jävla anmälning för kontraktbrott?
Dock kan jag säga att nästa år så har jag inga skyldigheter kvar mot mitt gamla arbetsplats och behöver inte längre följa sekretespappret jag skrivit på....
Så om du påminner mig december 06 eller januari 07 så lovar jag dig lite fin fina bilder.

Men du , ett sekretessavtal handlar ju allt som oftast uteslutande om information som rör jobbet. Nu har ju jag inte sett filmen, och vet inte heller exakt vad du jobbar med, men jag misstänker att inget av det har särskilt mycket att göra med det ni ägnade er åt på hotellrummet. Däremot är det direkt ouppfostrat att sprida bilder på någon annan utan samtycke, så jag tycker du skall strunta i det av den anledningen.

/CW
Citera
2006-01-04, 14:24
Medlem
Andrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Men du , ett sekretessavtal handlar ju allt som oftast uteslutande om information som rör jobbet. Nu har ju jag inte sett filmen, och vet inte heller exakt vad du jobbar med, men jag misstänker att inget av det har särskilt mycket att göra med det ni ägnade er åt på hotellrummet. Däremot är det direkt ouppfostrat att sprida bilder på någon annan utan samtycke, så jag tycker du skall strunta i det av den anledningen.

/CW

Det är helt beroende på hur ett sekretess avtal är utformad, jag får till exempell inte yppa ett ord om arbetsmetoder, platser jag besökt, hur allt går tillväga etc.
Sekretessen gäller inte privatlivet det är sant men å andra sidan vill jag helst följa det jag skrev på utan att krångla till det med att visa vissa detaljer etc. för att allt ska gå rätt tillväga.
Angående bilderna så kan jag bara säga att personen inte är bosatt i Sverige (har till och med hört att hon flyttade utomlands). Kan tillägga att det moraliska kanske stör en liten bit med, visst har du rätt i att det är ouppfostrat, men samtidigt så var hon helt nykter och gick med på att jag skulle ta bilder.... Fan nu blev jag lite kluven... haha....
Citera
2006-01-04, 15:06
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Sett Suzanne Sjögren (TV4-sporten) topless och i stringtrosor på Rhodos.
Mycket snygg var hon. Lyckades plåta ett par bilder också. Kan inte hitta
dem bland alla bilder nu. Skall göra ett nytt försök att hitta dem imorgon.
Nu har det gått över två månader, fram med bilderna!!!
snälllaaaaaa!!!
Citera
2006-01-04, 15:09
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
.... Fan nu blev jag lite kluven... haha....
Come on over to the dark side Luke!
Citera
2006-01-04, 17:34
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Som han även sjunger om i sången "Wild America"

Jag tror bara att jag sett kuken live en enda gång av typ 15-16 gånger som jag sett honom. Kanske två? Köpenhamn 1991 var det jag såg honom som jag är säker på att jag verkligen såg honom visa den (Däremot finns det ett antal livevideor med det bl a den officiella "Kiss my blood").

Där ser man, jag såg också honom (den) i Köpenhamn vilket jag tror framgår av ett tidigare inlägg i denna tråd

Lite OT skulle jag gärna vilja se honom live med The Stooges. Bättre ös och coolare lirare... Live in Detroit är bästa Iggy videon enligt mig, jag har Kiss my Blood också men blir lite sur att gitarristen inte klarar av att lira The Passenger...
Citera
2006-01-04, 19:19
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Där ser man, jag såg också honom (den) i Köpenhamn vilket jag tror framgår av ett tidigare inlägg i denna tråd

Lite OT skulle jag gärna vilja se honom live med The Stooges. Bättre ös och coolare lirare... Live in Detroit är bästa Iggy videon enligt mig, jag har Kiss my Blood också men blir lite sur att gitarristen inte klarar av att lira The Passenger...

Jag såg Stooges på Roskilde 2004. En spelning, som trots ösregn, var mycket bättre än Detroit filmen. Den är visserligen bra men det märks att Scott Ashton på trummorna inte trummat på några årtionden
Citera
2006-01-04, 20:10
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Jag såg Stooges på Roskilde 2004. En spelning, som trots ösregn, var mycket bättre än Detroit filmen. Den är visserligen bra men det märks att Scott Ashton på trummorna inte trummat på några årtionden

Det har du rätt i. Han sitter och "hackar lök" för det mesta. Brorsan hans har ju bra driv i gitarren fast han knappt rör sig en centimeter på scen...
Citera
2006-01-05, 02:30
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
Häftigt att de råkade vara samlade allihopa för tio år sedan, det var ju långt innan Alcazar bildades.

Själv tänker jag inte berätta att jag sett Carola näck, för ingen tror ändå på mig.

Andreas, Annika och Tess har varit vänner längre än så.
Citera
2006-01-05, 11:01
Medlem
shakiras avatar
Jag har sett tre av våra större Melodifestivalsstjärnor nakna på badhus.
två av dem har vunnit hela alltet samt den andra som har ett barnprogram på helgmornar med sin bror på en av SVT:s konkurrenter´.
Detta var inte vid samma tillfälle. Samt för 3-4 år sedan.
Citera
2006-01-05, 12:22
Medlem
Hercule Poirots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakira
Jag har sett tre av våra större Melodifestivalsstjärnor nakna på badhus.
två av dem har vunnit hela alltet samt den andra som har ett barnprogram på helgmornar med sin bror på en av SVT:s konkurrenter´.
Detta var inte vid samma tillfälle. Samt för 3-4 år sedan.

Utveckla för bövelen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in