2005-07-22, 13:07
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canibus
ehh vadå, en kul grej bara, en rolig trofé att ha hemma liksom.

hahaha, du är ju sjuk!! vem fan vill ha henens trosor o lukta på!!

jag skrattar ihjäl mej! underbart att du bjuder på den!!
Citera
2005-07-22, 15:01
Medlem
En polare till mig som varit dansbandsmusiker stod i samma dusch som Christer Sjögren en gång och gjorde propellern. Brukar tänka på det när man ser honom sjunga julsånger i tv...
Citera
2005-07-22, 20:03
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyslektiker
Har sett de flesta svenska manliga elitorienterarna i duschen, men de kanske inte är så kända egentligen?

De har jag också sett (senast under veckan som gått ) och nja... deras kändisskap känns nästan för internt. Möjligen om man sett några av de kvinnliga
Citera
2005-07-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
De har jag också sett (senast under veckan som gått ) och nja... deras kändisskap känns nästan för internt. Möjligen om man sett några av de kvinnliga
Hmmm, risken är alltså överhängande att du och jag har sett varandras tjillevippar!
Vet inte riktigt hur jag ska tackla detta.
Jo, det finns ett par damer som är värda att kika på.
Citera
2005-07-23, 10:32
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Hmmm, risken är alltså överhängande att du och jag har sett varandras tjillevippar!
Vet inte riktigt hur jag ska tackla detta.
Jo, det finns ett par damer som är värda att kika på.

Kanske... fast menar du under veckan som var så var det ju mycket folk överallt typ Och är du lik din avatar så känner jag inte igen dig alls. (Jag är inte lik min avatar det minsta )
Citera
2005-07-23, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Kanske... fast menar du under veckan som var så var det ju mycket folk överallt typ Och är du lik din avatar så känner jag inte igen dig alls. (Jag är inte lik min avatar det minsta )
Under den senaste veckan har min snopp inte kunnat siktas i smålandstrakten (nog för att jag var där, men i så fall skulle man bli tvungen att ta av mig byxor och dyl.)
Är lik min avatar och regelbunden orienterare. Levde tills du skrev detta i den fåfänga förhoppningen att orienteringssverige kände igen mig, men ack så det bedrogs!

Nåja, topic: Har för mig att jag har sett (dj) Mendez pitt.
Citera
2005-07-24, 02:54
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Vilket isf skulle betyda att damen i fråga skulle vara Rebecka Hemse

Okej, inte Rebecka Furgeson då?? Hon kanske inte hade huvudrollen?
Citera
2005-07-24, 03:55
Medlem
Nemesis1s avatar
Har sett tjejerna i Erocktika (band i stil med Rock Bitch) nakna, fast det är iofs inte så speciellt eftersom de alltid råkar glida ur kläderna då de spelar...
Citera
2005-07-24, 09:09
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Under den senaste veckan har min snopp inte kunnat siktas i smålandstrakten (nog för att jag var där, men i så fall skulle man bli tvungen att ta av mig byxor och dyl.)
Är lik min avatar och regelbunden orienterare. Levde tills du skrev detta i den fåfänga förhoppningen att orienteringssverige kände igen mig, men ack så det bedrogs!

Du menar att du sprang men att du aldrig duschade?

Jag misstänker att du kommer från dalatrakten eller något sånt och jag bor en bra bit söderut, vilket förklarar varför jag inte känner igen dig. (Jag finns på bild någonstans i tråden över bilder på flashbackanvändare).
Citera
2005-07-25, 01:26
Bannlyst
Jag och en god vän gick fram och drog i Olindas Läpp, den kända!

den ni
Citera
2005-07-25, 01:27
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamnacken
Jag och en god vän gick fram och drog i Olindas Läpp, den kända!

den ni
fittläppen eller den i nyllet?
Citera
2005-07-25, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
fittläppen eller den i nyllet?

Sällsynt elakt sagt om någons utseende!
(see you)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera