2024-04-20, 00:04
Medlem
patajavels avatar
Jag råkade se Tommy Körberg naken en gång. Uuhhh.

Ingen vacker syn
Citera
2024-04-20, 22:04
Medlem
Crerands avatar
Rebecca Facey. Väldigt imponerande.
Citera
2024-09-10, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Nu har det gått över två månader, fram med bilderna!!!
snälllaaaaaa!!!
han är likt de flesta här, ngn pajas som ljuger för att verka viktig. tror han och de flesta har drömt om det eller rent av ljuger
Citera
2024-10-05, 15:18
Medlem
Litauens avatar
Har sett Kjell från Eurocop ett flertal gånger naken.
Citera
2025-05-11, 12:31
Medlem
Jag har haft sex med ett antal män inom media branschen som ibland visar sig själva på TV. Nyhetsmorgon ibland, i tidningar osv. Kan tillägga att en av dom var ett väldigt bra ligg och han var fruktansvärt bra och lyhörd. Fortfarande ett av mina bästa knull hittills. Tror någon är känd inom gay scenen, men aa. Det är de "kändisar" jag har sett nakna so far.
Citera
2025-05-11, 12:33
Medlem
Frater_Frags avatar
Som barn såg jag Lennart Hyland naken, det var i en bastu på Gotland.
Citera
2025-07-29, 22:04
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
K@terina J@nouch. Helt nakna - både hon och jag.
Där är du långt ifrån ensam. Hon har ju hängt på Tinder till och från i många år. Hon har alla gånger fyrsiffrigt på sitt samvete.
Citera
2025-07-29, 23:50
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Där är du långt ifrån ensam. Hon har ju hängt på Tinder till och från i många år. Hon har alla gånger fyrsiffrigt på sitt samvete.
Det är möjligt. Det här var på 90-talet. Hon var vid denna tidpunkt nyligen frånskild och fungerade som sexexpert på TV4.

Hon var i tekniskt hänseende ytterst sofistikerad och visade sig känna till funktioner gällande min kropp som jag själv ännu inte visste att jag var i besittning av.

På många sätt ett kärt minne måste jag bekänna.
Citera
2025-07-30, 00:36
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden

Det är möjligt. Det här var på 90-talet. Hon var vid denna tidpunkt nyligen frånskild och fungerade som sexexpert på TV4.

Hon var i tekniskt hänseende ytterst sofistikerad och visade sig känna till funktioner gällande min kropp som jag själv ännu inte visste att jag var i besittning av.

På många sätt ett kärt minne måste jag bekänna.
Hon är ju Sveriges mest folkkära sexguru om man får uttrycka det så. Den där spalten i Expressen minns jag väl även om jag var tonåring då. Farsan läste den jämt och skrattade gott åt problemen ibland. Hon skulle nog kunna hjälpa väldigt många män med sin sexualitet. Tyvärr är det väl så att hon inte går till sängs med den typen som verkligen skulle behöva den hjälpen, att lära känna både sin egen och framför allt en kvinnas kropp. Kolla bara på alla bortkomna runkgubbar som hängs ut på Dumpen. Där hade hon på riktigt kunnat göra en insats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in