2006-01-05, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andree
Nej, finns en mycket snyggare i filmen....
Menar du den snygga blonda tjejen med fina bröst så är det Trine Michelsen
Hon syntes naken några gånger i filmen Idioterne. Jag har filmen på dansk köpfilm.

Finns några nakenbilder på henne om man googlar:
http://images.google.se/images?q=Trine+Michelsen&hl=sv&btnG=S%C3%B6k+bilde r
Citera
2006-01-05, 15:22
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot
Utveckla för bövelen!

De två som vunnit "alltet" torde vara Carola och Charlotta. Barnprogram borde vara Pernilla.
Citera
2006-01-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakira
Jag har sett tre av våra större Melodifestivalsstjärnor nakna på badhus.
två av dem har vunnit hela alltet samt den andra som har ett barnprogram på helgmornar med sin bror på en av SVT:s konkurrenter´.
Detta var inte vid samma tillfälle. Samt för 3-4 år sedan.

Berätta då !!!

Alla detaljer tack !

Kan jag skicka ett USB-minne till dig så att du tankar över minnesbilderna från din hjärna och skickar tillbaka ?
Citera
2006-01-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
Själv tänker jag inte berätta att jag sett Carola näck, för ingen tror ändå på mig.

Förmodligen, men berätta gärna ändå
Citera
2006-01-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TooBig
Förmodligen, men berätta gärna ändå

jag har en kompis som tagit Carola på fittan.

Han jobbade som scenvakt för många år sen när Carola fick för sej att ställa sej på kravallstaketet. För att hon inte skulle ramla ner var två pers tvungna att hålla i henne. Han passade då på att känna på den lite. Dock bara utanför
Citera
2006-01-08, 01:23
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelv Bush
jag har en kompis som tagit Carola på fittan.

Han jobbade som scenvakt för många år sen när Carola fick för sej att ställa sej på kravallstaketet. För att hon inte skulle ramla ner var två pers tvungna att hålla i henne. Han passade då på att känna på den lite. Dock bara utanför

Det var den sorgligaste "jag mötte Lassie" jag har hört på länge.
Citera
2006-01-09, 22:58
Medlem
Carl Bilds gamla kollega

mmm... sett några stycken kändissaker, bjuder på en iaf...

Kändisson som haft Carl Bild i sitt bolags styrelse sågs visa sin kuk för ett par som visade sina övningar för honom rätt öppet. Senast var han författare, efter en filmkarriär i USA där han gjorde sig ett namn som Tag Ericsson.

Calle cirkulerar i fina kretsar ibland hehe... undrar om han fått några exemplar från sin gamla polares filmer...
Citera
2006-01-10, 00:19
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MediaLuder
mmm... sett några stycken kändissaker, bjuder på en iaf...

Kändisson som haft Carl Bild i sitt bolags styrelse sågs visa sin kuk för ett par som visade sina övningar för honom rätt öppet. Senast var han författare, efter en filmkarriär i USA där han gjorde sig ett namn som Tag Ericsson.

Calle cirkulerar i fina kretsar ibland hehe... undrar om han fått några exemplar från sin gamla polares filmer...
Känns inte som någon större bragd att ha sett Fredrik Eklund naken. Han är ändå bögporrstjärna, så du är inte direkt ensam om det.

Det hade varit mer skamligt för Bildt om han suttit i samma styrelse som farsan Eklund, den gamla Palme-lakejen.
Citera
2006-01-10, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Känns inte som någon större bragd att ha sett Fredrik Eklund naken. Han är ändå bögporrstjärna, så du är inte direkt ensam om det.

Det hade varit mer skamligt för Bildt om han suttit i samma styrelse som farsan Eklund, den gamla Palme-lakejen.

Mmm... nej, men e någon eg. ensam om att sett en kändis naken? Dessutom undrar jag hur många som sett homom naken IRL, som efterfrågades.... Sen var den inte den smaskigaste precis, fullt medveten om det... :-)
Citera
2006-01-13, 18:09
Medlem
GJEs avatar
*Lemmy - Motörhead, på väg in i duschen

* Pete (som han hette på riktigt) Fd trummisen i Korn, alla vinklar

* Martin Dahlin, Andreas Ravelli, Johnny Fedel. (när de spelade i MFF, way back then)

* Tomas Brolin (hans svenska tid)

* Tomas Bodström (justitieminister fd AIKspelare) :generadflino:
Citera
2006-01-14, 13:10
Medlem
xallos avatar
Det har kommit till min kännedom att det finns en del inlägg här i mitt namn, som jag tyvärr inte kan ta ansvar för personligen då dessa tillkommit när jag har haft gäster. Uppenbarligen så har "någon" roat sig med att skriva inlägg i mitt namn. Nåväl!
Citera
2006-02-03, 15:19
Medlem
offe_mans avatar
Såg när Heavy från "På Rymmen" pissade i Thorne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in