2006-01-02, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellle
mmmm
robyn...
fin som fan...med en blond tofs kvar...rosa bröstvårtor...typ 4 år sen...
Har också sett henne näck
hon badade näck i en sjö alldeles nära där mina föräldrar bor (och där jag bodde vid den tiden). det var sommaren -96 så hon var inte så himla gammal, men blond och söt
Hennes föräldrar hade en sommarstuga alldeles i närheten så man såg henne lite titt som tätt om somrarna, men nu var det ett tag sen jag såg henne tyvärr
Citera
2006-01-02, 16:38
Medlem
skeggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Förmodligen hade han gjort en snoppförstoring med hjälp av typ en bit gladpack och en tändsticksask. Han kan sånt.
hahaha
fast jag tror att han använde månens dragningskraft och bakpulver
Citera
2006-01-02, 17:22
Medlem
nu har jag hittat så många som inte är kända för mig....jag rodnar lite och säjer David S som är rätt känd PT. Skulle jag skriva hans artistnamn skulle jag rodna mycket och det vill jag inte (det är bara föööör töntigt).
Citera
2006-01-03, 10:01
Medlem
J.Ns avatar
Nu minns jag inte om jag svarat i denna tråden innan och i så fall vad?

Jag har badat bastu, duschat och simmat med poeten Bob Hansson Han var onekligt välhängd...

Lika välhängd var Iggy Pop (om än med mycket mer gubbrövshäng på rumpan) när han visat kuken på scenen några av de gånger jag sett honom.

Undrar om jag inte nämnt att jag sett Ebbot från Soundtrack of our Lives som även han hade väldigt stor?
Citera
2006-01-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sadlois
nu har jag hittat så många som inte är kända för mig....jag rodnar lite och säjer David S som är rätt känd PT. Skulle jag skriva hans artistnamn skulle jag rodna mycket och det vill jag inte (det är bara föööör töntigt).

PT ???
Citera
2006-01-03, 17:07
Medlem
Heaven/Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rexxie
PT ???
Kanske Personlig Tränare.... D-Flex?
Citera
2006-01-03, 23:31
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N

Lika välhängd var Iggy Pop (om än med mycket mer gubbrövshäng på rumpan) när han visat kuken på scenen några av de gånger jag sett honom.

Se där. Ännu en som sett Iggy live, och 95% av alla som sett honom live har sett hans pitt också

"Iggy' s got a biggy" var det ju nån groupie som lär ha sagt...
Citera
2006-01-04, 00:49
Medlem
Diplomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaydeCaca
Jag har sett alla i Alcazar nakna utom tarm-Magnus.
Andreas var normalutrustad fast fläskigare än man kan tro.
Tess sag bra ut fast bara rakad på undre halvan och resten trimmat.
Annika hade en otroligt osexig kropp mer liknande en tunna fast den nedre regionen var välansad.
Detta var sisådär 10 år sedan.
Häftigt att de råkade vara samlade allihopa för tio år sedan, det var ju långt innan Alcazar bildades.

Själv tänker jag inte berätta att jag sett Carola näck, för ingen tror ändå på mig.
Citera
2006-01-04, 10:40
Medlem
Andrees avatar
För två år sedan jobbade för en av de stora distrubutionsbolagen som projektledare. fick gå på en hel del fester och events runt om i europa och oftast med någon kändis / b-kändis (alltid kvinnor som skulle hjälpa oss med lanseringen)...
Hände ganska ofta att jag hamnade i samma säng då jag var "duktig på massage".

Kan bara tillägga att när man kommer utanför sveriges gränser (t.o.m danmark) så är det inte minsta problem att få en kändistjej att ta av trosorna.

Hetaste minnet är dock från Sverige, hotellrum i sthlm med en danska som medverkade i filmen "Idioterna".... Har en hel hög med bilder från tillfället med
Citera
2006-01-04, 11:03
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Se där. Ännu en som sett Iggy live, och 95% av alla som sett honom live har sett hans pitt också

"Iggy' s got a biggy" var det ju nån groupie som lär ha sagt...

Som han även sjunger om i sången "Wild America"

Jag tror bara att jag sett kuken live en enda gång av typ 15-16 gånger som jag sett honom. Kanske två? Köpenhamn 1991 var det jag såg honom som jag är säker på att jag verkligen såg honom visa den (Däremot finns det ett antal livevideor med det bl a den officiella "Kiss my blood").
Citera
2006-01-04, 12:43
Medlem
damienthorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andree
Hetaste minnet är dock från Sverige, hotellrum i sthlm med en danska som medverkade i filmen "Idioterna".... Har en hel hög med bilder från tillfället med

.. som du givetvis måste publicera här. Alternativ maila över dem till mig
Citera
2006-01-04, 13:23
Medlem
Andrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damienthorn
.. som du givetvis måste publicera här. Alternativ maila över dem till mig

Ja men självklart, och riskera en fet jävla anmälning för kontraktbrott?
Dock kan jag säga att nästa år så har jag inga skyldigheter kvar mot mitt gamla arbetsplats och behöver inte längre följa sekretespappret jag skrivit på....
Så om du påminner mig december 06 eller januari 07 så lovar jag dig lite fin fina bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in