2009-04-30, 18:07
Bannlyst
Diverse svenska MMA fighters..
Citera
2009-05-07, 21:54
Medlem
herrFlinthjartas avatar
Har sett kuken på dom flesta i AIKs fotbollslag som spelade mellan åren 1999-2003
Citera
2009-05-07, 22:29
Medlem
crazymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban12
Har sett Carola endast iförd trosor när hon böt om backstage på någon gala för en 10 år sedan.

Såg du om hon hade bullfitta?
Citera
2009-05-07, 22:32
Medlem
crazymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Kom på att jag även sett Alexander Bard spritt språngande tillsammans med två manliga vänner på ett nakenbad i Stockholmstrakten.

Hur länge fick du vård efteråt
Citera
2009-05-07, 22:47
Medlem
Mindfullness avatar
Lasse Åberg såg jag näck på en västkuststrand på 90 talet. Riktigt riktigt stor kuk.
Citera
2009-05-07, 23:12
Medlem
Vem är sätt den största "superkändisen" då? Då snackar vi superkändis och inget annat. Negrerna i afrika ska också veta vem det är. Fatta vad jag menar
Senast redigerad av The.Dude 2009-05-07 kl. 23:14.
Citera
2009-05-08, 04:32
Medlem
Northernlites avatar
Jonas Gardells kuk mm

En gaynotis till. Såg Jonas sitta på en filt när han solade (ensam) på gayberget ute i Frescati en vacker o solig sen sommardag för kanske tio år sen - innan han träffade Mark. Inte oäven kuk måste jag säga.. både grov å lång. Blev rätt kåt själv att se hur han runkade av sej efter att ha kollat in alla snyggisar under eftermiddan - ett ganska oskyldigt nöje jämfört med en del annat spännande som händer därute, he he. För den som vill se en och annan kändis naken kan ett besök i Frescati vara värt ett besök, inte bara på dan utan också i skymningen .... Har även sett Lindarw m.fl gay kändisar därute - han heller inte så liten. Är själv en ivrig BS fluktare på kända o okända kukar och har sett det mesta där å lite varstans i världen. Är man inte blyg själv så får man se mycket intressant. Sommaren står för dörren så väl mött ute i det fria.................
Citera
2009-05-08, 05:34
Medlem
Red/Greys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Dude
Vem är sätt den största "superkändisen" då? Då snackar vi superkändis och inget annat. Negrerna i afrika ska också veta vem det är. Fatta vad jag menar

Jag har bytt ett par ord med Ozzy Osbourne när denne var iklädd enbart ett par kalsonger. Duger det?

Som kuriosa kan berättas att han, trots att han är ganska seg, klarar av att höra skillnad på olika norska dialekter. Det är inte illa pissat!
Citera
2009-05-08, 08:05
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinl
Är det bara jag som tycker den här tråden känns väldigt gay?

Nä hur j*vla fjollig som helst. Verkar vara av herrar och i herrduschen eller pissoaren det mesta....
Citera
2010-02-28, 01:27
Medlem
z2joiss avatar
Lena Endre är naken i en aktuell teaterpjäs för den som är intresserad av lite MILF.
Citera
2010-02-28, 08:36
Bannlyst
Mats Sundin
Citera
2010-02-28, 09:28
Medlem
burfogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northernlite
En gaynotis till. Såg Jonas sitta på en filt när han solade (ensam) på gayberget ute i Frescati en vacker o solig sen sommardag för kanske tio år sen - innan han träffade Mark. Inte oäven kuk måste jag säga.. både grov å lång. Blev rätt kåt själv att se hur han runkade av sej efter att ha kollat in alla snyggisar under eftermiddan - ett ganska oskyldigt nöje jämfört med en del annat spännande som händer därute, he he. För den som vill se en och annan kändis naken kan ett besök i Frescati vara värt ett besök, inte bara på dan utan också i skymningen .... Har även sett Lindarw m.fl gay kändisar därute - han heller inte så liten. Är själv en ivrig BS fluktare på kända o okända kukar och har sett det mesta där å lite varstans i världen. Är man inte blyg själv så får man se mycket intressant. Sommaren står för dörren så väl mött ute i det fria.................

De har väl varit tillsammans i över 25 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in