Citat:
Ursprungligen postat av brasklapp
Såg Richard Anderson i bara mässingen under en filminspelning i mitten på 90talet, syrran gjorde vid tiden mindre lyckad skådespelarkarriär och hade nån miniroll i nån b-produktion tillsammans med honom. I varje fall så dushade jag och farsan av nån anledning samtidigt som honom och den var REJÄLT välhängd vill jag lova. Mina referenser som 15åring må ha varit fattiga men den är nog den kraftigaste jag sett än idag .. inklkusive min egen :mad:
Vem karln är? McGuyver såklart!!!
Enligt div undersökningar är det dock de som är minst när de är slaka som blir stora när de styvnar och tvärtom. De med jättar slaka blir oftast inte alls mycket större i givakt....Men vad fan vet jag?
Ska tilläga dock att jag kissat med Oscar Dronjak i Hammerfall, Bruce Dickinsson, Messiah från Candlemass, Lord Ahriman från Dark Funeral, Legion från Marduk och div andra mer eller mindre kända rockare/metalare. Den kvinnliga tittningen sträcker sig inte längre än att ha haft sexuellt umgänge med en Slitzmodell från förra året "N.E" dock innan hon blev Slitzmodell...