Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Pengarna kan du iaf glömma
Snubben sitter nog och röker cigarrer eller något för pengarna.
Den tanken har slagit mig också, men tänker sträva in i det sista för att sätta dit de äckliga människorna. Jag gjorde polisanmälan idag och sen har jag även varit i kontakt med Blocket som har letat upp den raderade annonsen och kopplat den till bedrägeriärendet. Visar sig om de varit så smarta och var på en offentlig plats när de la upp/raderade annonsen om inte så finns deras IP-adresser sparade. Sen kan man alltid spåra pengarna till bankkontot och se vem som därefter tagit ut dem. Men är tyvärr inte första prio men jag ger det lite tid så visar det sig hur det går
Citat:
Ursprungligen postat av maximum2
bra jobbigt när sånt här händer,
efter en misslyckad affär som jag hade så köper jag inget om jag inte kan åka och hämta den själv.
Vad var det för vara när du blev bedragen? Hur mycket pengar rörde det sig om? Gjorde du aldrig någon polisanmälan? Beklagar, riktigt trisst när man råkar ut för sånna här idioter.. riktigt vidriga personer.
Tack för Era svar!