Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Men självklart är det något fel på hårdvaran eftersom du ska kunna boota skivan utan att ens ha någon hårddisk i, och har du ingen hårddisk i så har du ingen mjukvara i datorn.
men lilla gubben, det är (var) inget fel eftersom jag använde den när jag t.ex skrev i tråden.
det funkade helt random utan att jag gjorde någon ändring, fråga mig inte varför.