Tänkte ominstallera windows xp på en gammdata eftersom den var slö och långsam, det jag råkade göra fel var att instället för att formatera och installera på befintlig partition så skapade jag en ny. Såhär ser min situation ut nu.
c: 4 gig, innehåller ett operativsystem.
h. 125 gig, Min gamla c, innehåller också ett operativsystem.
Gör om gör rätt tänkte jag, och körde i skivan för ytterligare en ominstallation. Är nu vid vägskälet där man ska välja vart man skall installera skiten.
har c och h framför mig. Ska jag ta bort dessa, och skapa ny partition, eller installera windows xp på H?