Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
men kan ni hjälp eller??? just detta är nackdelen att flytta trådarnas inlägg i en befintlig, man får aldrig hjälp bågot mods borde fan börja förstå
Vad fan är det för fel på dig? Kan du inte ett jävla skit själv? Torkar din morsa dig fortfarande i röven?
Du fick ett tips på vad du skulle göra, återställa BIOS. Prova att använda Google för att söka efter "Återställa BIOS" alt. "Reset BIOS HOW TO", så ska väl till och med en efterbliven idiot som du kunna läsa dig till det
Den enda nackdelen är att idioter som du inte längre spärras in på psykhem, där ni hör hemma.