Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
OM det är på det viset så kan du inte göra något om du inte har tillgång till installationsmedia och då kan göra allt manuellt.
De har faktiskt skickat med en "support dvd". Dock kan datorn inte ta CDs själv och jag har heller ingen portabel makapär som jag kan koppla in via USB. Kan jag sätta in skivan i en annan dator?
Står att "This DVD runs automatically if autorun is enabled. Otherwise, kindly run ASSETUP.exe from the BIN folder."
Kan jag stänga av autorun och >kopiera o klista in< innehållet från CDn på ett USB-minne och sätta in i EeePCn? Antagligen inte men på något liknande sätt..