hej, Ska formatera från Vista till XP, har lite problem dock Autorun verkar inte funka på min dator så när ja stoppar i XP skivan händer inte ett skit, men om ja fixar Vista skivan och formaterar funkar det då även fast autorun inte funkar?.. Och jag har för mig man ska kunna ändra i bios eller nått så att när du startar upp datorn så ska installationen börja av sig själv om ja har tex XP skivan i.
Vista skivan kommer ta 1 timme o fixa så ja skulle föredra om ja bara kunde formatera med XP skivan från boot eller nått behöver bara veta hur man gör.
Anledning att ja frågar är för ja har inte lust o åka till ett ställe en bra bit bort enbart för en vista skiva helt i onödan om det nu räcker med XP skivan, och varför autorun vägrar funka vet ja inte, testat det mesta.
Ok ja tror ja hittade, ändrade Boot till CD ROM som första alternativ. Inte ett skit hände.. hörde lite aktivitet i cd läsarn men sen fortsatt bara windows startup, nu börjar ja bli lite orolig hur fan ja nånsin ska kunna formatera då ja kollat drivisar och massa autorun skit.. Förslag?
Japp, har kollat finns drivers
Senast redigerad av adhdbarn1 2009-02-23 kl. 09:44.
Nix kan inte datorn boota från skivan så har du problem.. Låter som om du måste skaffa en funderande xp skiva antingen ladda ner eller om någon polare har en du kan låna..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!