Hej!
Jag vet inte om jag är i rätt tråd men jag försöker ändå.
Jag skulle sätta i mitt minneskort som krånglar väldigt i datorn då det alltid dyker upp frågan om jag vill söka igenom det eftersom det är något problem i det. Detta kommer alltid trots att jag raderar alla filer och börjar om.
Denna gång var första gången jag klickade på "Sök igenom" eftersom jag inte kunde öppna mappen. På några sekunder var hundratals stora bildfiler borta! Det stod att genomsökningen var klar och att det som eventuellt kan ha flyttas finns i mappen "Found". Denna mapp hittar jag inte. Bilderna finns ingenstans på datorn och med Recuva hittar jag enbart bilderna jag raderat innan detta hände.
När jag är inne i mappen "Datorn" så ser jag att minneskortet (trots att det verkar tomt) har nästan fullt i utrymme. I själva mappen ser det ut så här:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...51409077_n.jpg
Som ni ser när jag markerar filen "100Canon" så ser man i ikonen i vänstra hörnet att den verkar innehålla bilder. Jag förstår inte hur jag ska kunna öppna filen eller hur jag ska få tillbaka bilderna.
Jag är desperat, har bilder där i som kommer från en fotografering av en gravid tjej som jag gjort och jag måste få tillbaka dessa bilder.
Snälla, kan någon vänlig själ hjälpa mig?