Citat:
Ursprungligen postat av tantr
När du tog bort partitionen så har alla dessa "gb" valt att lägga sig som opartionerat, och du måste därför formatera och skapa en ny partion för att använda dessa gb. Allt som fanns på den partionen är alltså borta.
Låter som om Windows låg på den partionen du raderade.
Annars provar du att gå in i bios, och ser till att datorn startar med rätt hårdisk(boot options/boot menu).
Tog bort partionen med 100gb, inte 300gb.
Har endast en hårddisk, har lagt över Ubuntu på usb minne nu, ska testa att installera.
Edit:
Startar från USB; får upp "No DEFAULT or UI configuration directive found!".
Ska googla nu :8