Windowsinstallationen tar alltid en liten stund, och det är vanligt att den fastnar då och då också.
Sätt i skivan, starta datorn och välj installationsskivan som default boot device och försök igen
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
har du provat att starta om datorn?
annars finns där troligen recovery partion som du kan använda att återställa med ,kolla manualen
mvh
t
Det kommer troligtvis inte att finnas någon reciverypartition kvar, då Windowsinstallationen börjar med att formatera disken som Windows ska installeras på.