Kan man stänga av meddelandet om att Windows måste säkerhetskopieras till molnet?
Får det meddelandet med jämna mellanrum. Det enda man kan välja är att skjuta upp påminnelsen ett par dagar, inte slå av det helt. Vill inte säkerhetskopiera, vill inte få meddelandet, vill bli lämnad ifred, fan fredag och allt!