2009-12-21, 05:05
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajbert
Fortuna - Gazellerna 1-2

Nu tar vi SS.

Fan vad fint! riktigt kul att alla lag har börjat förlora mer och mer

ah just det, Real Mani - FC Stockholm 1-1.

Det var fel dag för våran manager att åka ner i diket med bilen och samtidigt glömma att sätta in två av våra bästa spelare som satt och uggla på bänken :P 15 "minuter" fick dom iallafall!
Citera
2009-12-21, 05:21
Medlem
hektoliters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosicky
Idag möter vi Karolinerna och det känns öppet. De underpresterade förra matchen, men min tränare i Lions FC är ju deras bästa spelare och han säger att de är jäkligt revanchsugna, så jag är lite klyven angående matchbilden. Men det går nog bra, vi har skrällt förr.

Vet någon vad som hänt med Starka Kärnan?

Poängen med laget försvann, därför avfolkades det.
Citera
2009-12-21, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hektoliter
Poängen med laget försvann, därför avfolkades det.

Eller hur, det var ju ett SS-B-Lag eller hur man ska se på det. Flera som hade två karaktärer och några som säkert var på upptåg.

Enligt mig borde de lägga ner DIV2 A och B nästa säsong och göra DIV 2 och 3 istället. Så alla inaktiva lag inte gör någon tråkig skada, för det var ju inte kul att missa match.

E: Eller lägga alla aktiva i div2 A. De borde fixa det på något sätt i alla fall: :P
Senast redigerad av Rosicky 2009-12-21 kl. 12:35.
Citera
2009-12-22, 21:19
Medlem
Kickers möter GBG Phoenix (gamla Booker) och vi har lite frånvaro, men känns som att det kommer gå bra. Någon debutant och någon som fått något inhopp. Vinst gäller!

Med Lions är det toppmöte mot Hasslarps BK och jävlar vilken fight det kommer att bli. Själv hoppas jag på en debut med Karl-Heinz, blev ju som sagt ingen match mot SK.
Citera
2009-12-23, 22:55
Medlem
Aktivitet Gubbar!

Grattis Gazellerna till att nu vara bäst i spelet utan tvivel. Vinst mot SS.
------------
Satan i helvete att vi spelade 1-1 mot GBG, de kvittera, med ett skott från 40 meter, i 87'de. Jag fick återigen 10 i betyg och blev MoM.
------------
Karl-Heinz debuterade mot Hasslarps där det blev 3-1 torsk. Vänsterback i första gick skit medan högermitt (som han är egentligen) gick alldeles kanon.
------------

Summa summarum, 5/10 tack vare MoM.
Senast redigerad av Rosicky 2009-12-23 kl. 23:53.
Citera
2009-12-24, 00:24
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Fan vad fint! riktigt kul att alla lag har börjat förlora mer och mer

ah just det, Real Mani - FC Stockholm 1-1.

Det var fel dag för våran manager att åka ner i diket med bilen och samtidigt glömma att sätta in två av våra bästa spelare som satt och uggla på bänken :P 15 "minuter" fick dom iallafall!

Ni hade tur. Och blev dominerade . Inget snack om saken va?

Citat:
Grattis Gazellerna till att nu vara bäst i spelet utan tvivel. Vinst mot SS.

Hur fan kan dom vara bäst ? Efter bara vunnit mot bästa laget? Det är som att säga Fulham är bäst i PL eftersom dom vann Man utd som är mästarna i Premier league.
Citera
2009-12-24, 00:48
Medlem
Ehfraims avatar
Först tyckte jag att SS var lite väl kaxiga, sen kom Fortuna, och nu kommer Gaziz..

Dom måste fixa rating-systemet, blev MOTM 2a gången i rad som SD, 1 assist denna gången, medan andra i laget gjorde betydligt bättre ifrån sig.
Citera
2009-12-24, 00:52
Medlem
Aritzo: Kom igen, de är grymma ju. Dags att ta av ögonbindeln. Jag tycker faktiskt de är bäst för tillfället.

Efhraim: Jag har 3 MoM nu. Med på listan!! Så coolt. Men idag gjorde jag bara en hockeyassist. Fast det behöver inte fixas, kan fortsätta plocka MoM.
Citera
2009-12-24, 00:56
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Aritzo: Kom igen, de är grymma ju. Dags att ta av ögonbindeln. Jag tycker faktiskt de är bäst för tillfället.

Efhraim: Jag har 3 MoM nu. Med på listan!! Så coolt. Men idag gjorde jag bara en hockeyassist. Fast det behöver inte fixas, kan fortsätta plocka MoM.

Jag vet att dom är bra men vafan dom är inte bäst för att dom har vunnit över mästarna. Hur dum är man då egentligen?
Citera
2009-12-24, 10:53
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:

När det är 3 försvare på listan, varav 2 är SD som ligger delad 1a, då är det lite knasigt. Vart är anfallarna som öser in mål? Tror dem måste tweaka den lite . Men som SD ska man väl inte klaga .
Citera
2009-12-24, 12:08
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Ni hade tur. Och blev dominerade . Inget snack om saken va?

Japp.. vi hade tur ;P men dominerade blev vi inte.
Citera
2009-12-24, 12:46
Medlem
Nahibo, möts vi på onsdag nästa vecka eller? Eller är det söndag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in