2009-12-24, 12:49
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosicky
Nahibo, möts vi på onsdag nästa vecka eller? Eller är det söndag?

Det beror på vilket lag du spelar i ;D

Nu är det ju ett uppehåll till den 3e Januari då vi möter kickers och sen den 6e så möter vi Fortuna.. så vilket datum kommer du stå på andra sidan?
Citera
2009-12-24, 13:07
Medlem
Jag vet att du vet att jag lirar i Kickers!
Citera
2009-12-24, 14:13
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Jag vet att du vet att jag lirar i Kickers!

Nu vet jag det iallafall
kommer bli väldigt roligt att spela mot dig då du verkar vara en hygglig kis.
Citera
2009-12-24, 15:40
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Japp.. vi hade tur ;P men dominerade blev vi inte.
Jo, hehe. Alltså ni fick vara på vår planhalva 1 gång på första halvleken typ men men fan eran målvakt var för bra. Vår brukar rädda oss hela tiden typ. Göra minst 4 st räddningar per match men han gjorde inte det den här gången. Inte ens 1 enda.

Vad är det som händer med ert lag? Skulle vilja få lite info i "kris" tråden hehe.
Citera
2009-12-25, 02:02
Medlem
Nahibo: Erat problem verkar varit aktivitet? Guus har släppt en press-release där han iaf säger att det varit ett problem.
Citera
2009-12-25, 02:55
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo

Jo, hehe. Alltså ni fick vara på vår planhalva 1 gång på första halvleken typ men men fan eran målvakt var för bra. Vår brukar rädda oss hela tiden typ. Göra minst 4 st räddningar per match men han gjorde inte det den här gången. Inte ens 1 enda.

Vad är det som händer med ert lag? Skulle vilja få lite info i "kris" tråden hehe.

och

Citat:
Nahibo: Erat problem verkar varit aktivitet? Guus har släppt en press-release där han iaf säger att det varit ett problem.

Jo, som ni säkert ser så har vi en tråd vid namn "kris".
Namnet på tråden överträffar dock innehållet i densamma, det är väl en tråd som vi har mest för att killarna i laget ska skärpa sig med att vara, som sagt, aktiva på match.

Flera har redan nu gått in och sagt att nu när julstöket är över så kommer dom garanterat vara mer aktiv när vi har match igen.

Så denna kris, var faktiskt inte en kris, utan lite aftonbladet-style över den faktiskt eftersom ni båda blev nyfikna
Citera
2009-12-25, 15:09
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Välkommen till Flashback FC! Blev allvarligt talat förvånad av att du kom, på ett positivt sätt! Kanske dags att skaka hand? Med dig i laget känns det som att våran offensiv får ytterligare en dimension .
Citera
2009-12-25, 17:09
Medlem
Hoppas inte för mycket Efhraim..

Haha nejrå, Pesh vet att jag skojjar med honom. Det ironiska är att jag igår kollade på hans gubbe och undrade varför han inte spelade i ett bättre lag, det gick ganska snabbt. Nu kanske ni kan vinna mot oss Efhraim! (Ajrå, ska inte vara kaxig)
Citera
2009-12-25, 17:29
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Hoppas inte för mycket Efhraim..

Haha nejrå, Pesh vet att jag skojjar med honom. Det ironiska är att jag igår kollade på hans gubbe och undrade varför han inte spelade i ett bättre lag, det gick ganska snabbt. Nu kanske ni kan vinna mot oss Efhraim! (Ajrå, ska inte vara kaxig)
Den "bittraste" förlusten i år som vi borde ha vunnit var helt klart mot er, KK. Vi får helt enkelt se vilka som jublar efter nästa sammandrabbning.

Men vad tycker ni om uppehållet? Rätt? Fel? I min mening var det rätt, kort motiverat med att annars kunde inte jag spela . Skämt åsido, men det är klart det ska vara uppehåll! Det är jul för bövelen. Inget illa menat mot dem andra som "klagar" på att det ska vara uppehåll på Ramandan osv, men det är inte riktiga samma "sak". Äsch, skönt med uppehåll kort sagt!
Citera
2009-12-25, 18:33
Medlem
Uppehållet borde vara 23'e också, eventuellt ha match den 30'e istället. Men uppehåll är helt rätt, kul att möta nytt blod också.
Citera
2009-12-26, 02:30
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
Välkommen till Flashback FC! Blev allvarligt talat förvånad av att du kom, på ett positivt sätt! Kanske dags att skaka hand? Med dig i laget känns det som att våran offensiv får ytterligare en dimension .

Hehe tack, tänkte faktiskt det skulle vara roligt o spela med er eftersom det är folk från samma forum. Och jag fick nog erbjudande långt bak i tiden också.

Uppehåll?
Jag fattar inte varför det är den 27nde? För att folk åker iväg eller vadå? Om match dagen skulle vara 24 då förstår man men annars är det lite fel tycker jag.
Citera
2009-12-26, 09:26
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Hehe tack, tänkte faktiskt det skulle vara roligt o spela med er eftersom det är folk från samma forum. Och jag fick nog erbjudande långt bak i tiden också.

Uppehåll?
Jag fattar inte varför det är den 27nde? För att folk åker iväg eller vadå? Om match dagen skulle vara 24 då förstår man men annars är det lite fel tycker jag.
Hjärtligt välkommen !

Ja jag kan hålla med om att uppehållet har lite knasiga dagar, 23 december skall vara med. Men i mitt fall så åker jag bort idag och kommer hem den 1e januari.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in