2009-12-15, 11:51
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektoliter
Det stämmer utmärkt att jag tar allvarligt på att bli anklagad för fusk. Det kan du tycka vad du vill om.

Du har aldrig skrivit det, sa du? Du har verkligen stenkoll på prylarna.

Lycka till resten av säsongen, hoppas ni kniper lite poäng av Gaz och Fortuna.

haha okej, thats one on me. Hade inte riktigt koll på mina tidigare inlägg sådär direkt efter jobbet en måndagkväll.

Jag får väl be om ursäkt eftersom du tog illa åt dig, samtidigt så kan man se på det på det här sättet om man vill:

Bra lag = Skapar sin egen tur = Väldigt mycket tur = Fusk enligt andra eftersom det drabbar deras lag = Ligans största fuskare.

Enas vid det?

Jorå, vi satsar på att plocka poäng mot Gaz och Fortuna, nu finns det ju ett nytt obesegrat lag i ligan
Citera
2009-12-16, 15:45
Medlem
Idag möter vi vår huvudklubb Gazellerna där vår tränare spelar så jag får coacha laget. Ska bli riktigt kul faktiskt att få se vad vi går för, spelat bra mot både SS och Fortuna hittills så..
Citera
2009-12-16, 21:42
Medlem
Dubbelpost men whattaheck!

Vi spelade 1-2 där vår egen tränare fixade en straff åt oss Den satt såklart. Vi spelar mycket bättre än vad jag trodde förrut att vi skulle göra och är jäkligt stolt över inledningen av säsongen, känns som att vi kan sno 3 poäng av Karolinerna på söndag.

Flashback, det där gick väl bra? Hur var matchen?
Citera
2009-12-16, 23:03
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosicky
Dubbelpost men whattaheck!

Vi spelade 1-2 där vår egen tränare fixade en straff åt oss Den satt såklart. Vi spelar mycket bättre än vad jag trodde förrut att vi skulle göra och är jäkligt stolt över inledningen av säsongen, känns som att vi kan sno 3 poäng av Karolinerna på söndag.

Flashback, det där gick väl bra? Hur var matchen?

Hur det gick... vi saknade en mittback vilket gjorde allt lite svårare, men vi lyckades få 1-0. Sen fick de straff 1-1. Sen gjorde vår målvakt en tabbe vilket gjorde så att dem kunde lobba bollen över och göra 1-2.
Citera
2009-12-17, 12:22
Medlem
Tehoes avatar
Spelade min första riktiga match igår! Mot Karolinerna.
Riktigt kul faktiskt och slutresultatet var ju också helt okej.

Förlorar man något sett till kondition om man spelar B-lagsmatcher?
Citera
2009-12-17, 15:47
Medlem
Nope Tehoe!

Kan säga att jag gjorde en ny Karaktär (drog tillbaka managern) och har en ytter i Lions FC. Karl-Heinz Schümm, brother of Rainer!
Citera
2009-12-20, 17:40
Medlem
Lite aktivitet nu gubbar!!

Idag möter vi Karolinerna och det känns öppet. De underpresterade förra matchen, men min tränare i Lions FC är ju deras bästa spelare och han säger att de är jäkligt revanchsugna, så jag är lite klyven angående matchbilden. Men det går nog bra, vi har skrällt förr.

Vet någon vad som hänt med Starka Kärnan?
Citera
2009-12-20, 20:06
Medlem
Ehfraims avatar
Helt sjukt vilken tid det tar att komma in på sidan, försökt i 15 min. Som tur är möter vi HMS.
Citera
2009-12-20, 21:27
Medlem
Vet Efhraim, störande som fan.

Men vi å andra sidan möte ju The Caroleans, och vilken match. Chanser åt båda håll, men TC hade en riktigt vass anfallare vid namn Niko Belic som de spelade lite väl mycket på för att jag ska kunna säga att de är bra. Vi torska hur som helst med 2-1.

+
Jag blev MoM, 10 i betyg
Fotas Frisparksmål

-
Vissa verkar inte riktigt kunna spelet alla gånger
TC's fegspel
Att vi inte lyckades kvittera trots ett riktigt bra läge
Citera
2009-12-21, 00:44
Medlem
Ajberts avatar
Fortuna - Gazellerna 1-2

Nu tar vi SS.
Citera
2009-12-21, 02:05
Medlem
Tehoes avatar
Vi lyckades få hål på Booker Ts supervärvning tillslut och vann med 2-0!

Men dom måste fixa bättre servrar alltså, hela sidan säckar ju ihop vid varje match :/
Citera
2009-12-21, 03:15
Medlem
Ajbert, vem är du i Gaziz?

Tehoe: Jo, servrarna suger. Men men, man får vara tidig. Och Grattis till segern!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in