2009-10-12, 16:28
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Hoj! Vad menar du? Om jag fått någon förfrågan från någon? Nej inte på länge... tror att jag varit för inaktiv som journalist på sistone för att folk ska kontakta mig

Okej men innan du väljer och skriva en artikel om någon, ta kontakt med dom personerna som har något med och göra.. Hörde bara lite rykten att du skulle artikel åt nån..
Citera
2009-10-12, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Okej men innan du väljer och skriva en artikel om någon, ta kontakt med dom personerna som har något med och göra.. Hörde bara lite rykten att du skulle artikel åt nån..
Ok? Inget rykte som har nåt mig i alla fall. Betvivlar helt ärligt att jag kommer ha tid att skriva någon artikel ändå så hoppas att "nån" skickar till någon annan journalist.
Citera
2009-10-12, 16:45
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ok? Inget rykte som har nåt mig i alla fall. Betvivlar helt ärligt att jag kommer ha tid att skriva någon artikel ändå så hoppas att "nån" skickar till någon annan journalist.

Hehe okej, hur går det för Gazellerna? Verkar tappa lite nu
Citera
2009-10-12, 16:47
Medlem
Citat:
Hehe okej, hur går det för Gazellerna? Verkar tappa lite nu
Ja känns inte så bra just nu, två skitmatcher på slutet här. Tappade 2-0 till 2-2 i slutminuterna i onsdags och spelade 0-0 igår Känns konstigt att jag som målvakt ska behöva bli man of the match när vi ändå har ett så bra lag. Ligasegern känns ganska långt borta nu
Citera
2009-10-12, 16:50
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ja känns inte så bra just nu, två skitmatcher på slutet här. Tappade 2-0 till 2-2 i slutminuterna i onsdags och spelade 0-0 igår Känns konstigt att jag som målvakt ska behöva bli man of the match när vi ändå har ett så bra lag. Ligasegern känns ganska långt borta nu

Du skulle skrivit på för Flashback FC när du hade chansen . Skämt åsido! Men måste säga att FID är riktigt grymt, tack losfreddos för tipset! Har spridit det vidare så gott jag kan. Vi ses i högsta ligan nästa säsong!

- Ehfraim
Citera
2009-10-12, 16:56
Medlem
Nahibos avatar
Citat:

Jadå, nog är det så
Lyckas vi slå ss nu på onsdag så kommer ni ha en ny ligamästare! skulle vara skönt att täppa till truten på FC Hybris också
Citera
2009-10-12, 17:17
Medlem
Aritzos avatar
Citat:

Vi fick otur mot Fortuna, vi va bättre laget, hade mycke mer chanser. Deras mål gick på målvaktstabbe han är nybörjare. Dig skulle göra laget bättre, släpp Gazellerna

Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
Du skulle skrivit på för Flashback FC när du hade chansen . Skämt åsido! Men måste säga att FID är riktigt grymt, tack losfreddos för tipset! Har spridit det vidare så gott jag kan. Vi ses i högsta ligan nästa säsong!

- Ehfraim

Real mani fc lr flashback?
Citera
2009-10-12, 17:23
Medlem
Grmmbls avatar
Fasiken vad svårt det är att komma igång med spelet!

Om det är någon som har lust att införskaffa en helt grön mittback så tveka inte att kontakta Egon Brutalsnytare!
Citera
2009-10-12, 17:32
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Real mani fc lr flashback?

Hur kan du tro att jag menar Real Mani FC? I vilket fall som helst, Flashback FC så klart.

Citat:
Ursprungligen postat av Grmmbl
Fasiken vad svårt det är att komma igång med spelet!

Om det är någon som har lust att införskaffa en helt grön mittback så tveka inte att kontakta Egon Brutalsnytare!

Ja det är lite tufft början! Men var aktiv och träna varje dag och skriv en tråd om dig själv här: http://forum.footballidentity.com/default.aspx?g=topics&f=61
och kika runt efter lag som söker mittbackar här:http://forum.footballidentity.com/default.aspx?g=topics&f=69

- Ehfraim
Citera
2009-10-12, 17:36
Medlem
Grmmbls avatar
Spelar det någon roll i vilken serie man spelar? Hade gärna försökt att få ett jobb i den svenska.
Citera
2009-10-12, 17:43
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grmmbl
Spelar det någon roll i vilken serie man spelar? Hade gärna försökt att få ett jobb i den svenska.

Nja, inte direkt! Du är väl fri att skriva på för vilken klubb du vill om jag inte erinrar mig fel. Men kolla runt i Svenska divsion 2a eller b och skriv till managerna att du är en ny och aktiv mittback som letar efter ett lag, det gäller att våga och tro så kommer det ta sig !

- Ehfraim
Citera
2009-10-12, 18:09
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
Hur kan du tro att jag menar Real Mani FC? I vilket fall som helst, Flashback FC så klart.

Vet inte men har ni bra anfallare? Inget ni skulle vilja förbättra på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in