2009-12-13, 21:16
Medlem
Skön seger mot Titanium 2-1.

Hade ni också ovanlig övertid? Hos oss slutade vissa lira 90:54 eller vad det är men den höll på ett par turns extra
Citera
2009-12-13, 21:44
Medlem
Nahibos avatar
Dagens höjdpunkt:
Nej, inte mitt mål, inte bengts mål och inte bengts straff heller. Dagens höjdpunkt var helt enkelt FC Fortunas 2-0 seger över Svarta Stjärnan.

Synd bara att det var Fortuna som slog dom, nu kommer dom bli ännu kaxigare.. men för en gångs skull så har dom väl anledning att vara det.
Citera
2009-12-13, 21:51
Medlem
Jag hatar Fortuna över allt annat, de kan hänga sig
Citera
2009-12-13, 22:16
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosicky
Jag hatar Fortuna över allt annat, de kan hänga sig

Weheeey, en soulmate!

Ja, deras inställning har bidragit till att dom snabbt som attan klättrat till hatlistans nummer 1 plats, Svarta Stjärnan kommer tätt efter med nomineringen av att dom är ligans största fuskare och Gazellerna avslutar topp tre.. men det är bara för att deras målvakt är överdjävligt bra.. fan ta Skedman och hans räddningar.
Citera
2009-12-13, 22:35
Medlem
Gaziz gillar jag :/ Vissa individer är väl lite si och så men de är chill.

Hur det komma sig att SS är fuskare?
Citera
2009-12-14, 00:11
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosicky
Gaziz gillar jag :/ Vissa individer är väl lite si och så men de är chill.

Hur det komma sig att SS är fuskare?

Tycker alltid det händer skumma saker i SS's favör när vi möter dom, alla passningar sitter på läppen samtidigt som dom blockar exakt alla bollar samtidigt som dom springer snabbare än judarna gjorde från hitler samtidigt som dom skjuter som en falk dyker samtidigt som domaren hittar frisparkar som hjälper dom eftersom man hade böjt ett grässtrå så att dom ramlade samtidigt som dom blockar en boll när dom står bakom en.. ja.. jag har inte mycket övers för dom.

Jag gillar ju egentligen skedman, jag är mest avundsjuk över att han är så bra.
Citera
2009-12-14, 00:42
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Tycker alltid det händer skumma saker i SS's favör när vi möter dom, alla passningar sitter på läppen samtidigt som dom blockar exakt alla bollar samtidigt som dom springer snabbare än judarna gjorde från hitler samtidigt som dom skjuter som en falk dyker samtidigt som domaren hittar frisparkar som hjälper dom eftersom man hade böjt ett grässtrå så att dom ramlade samtidigt som dom blockar en boll när dom står bakom en.. ja.. jag har inte mycket övers för dom.

Jag gillar ju egentligen skedman, jag är mest avundsjuk över att han är så bra.

Svarta Stjärnan hade inte domaren med sig idag. Fortuna gjorde mål på 2 straffar.

Jag tycker Fortunas målvakt är överlägsen alltså för bra för spelet.
Går knappt o göra mål på honom ibland undrar jag om han har fuskat på något sätt.
Citera
2009-12-14, 03:59
Medlem
hektoliters avatar
Citat:

Paranoid, much? Du tror väl inte på det där själv? Vi har alltså hittat ett sätt att inte bara fuska med våra attribut utan också manipulera domaren?
Låt mig gissa vilt, du spelar i RM? Det är det enda lag jag kan tänka mig som måste trösta sig med sån idioti för att stå ut med tanken på de resultat de fått mot oss.
Kolla dagens match om du vill bli tagen ur dina villfarelser.
Citera
2009-12-14, 10:16
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektoliter
Paranoid, much? Du tror väl inte på det där själv? Vi har alltså hittat ett sätt att inte bara fuska med våra attribut utan också manipulera domaren?
Låt mig gissa vilt, du spelar i RM? Det är det enda lag jag kan tänka mig som måste trösta sig med sån idioti för att stå ut med tanken på de resultat de fått mot oss.
Kolla dagens match om du vill bli tagen ur dina villfarelser.

Kära hektoliter, nej jag tror inte på det där själv, men det är skönt att kunna skriva av sig ibland.. dont you think?
Sen att ni har en väldig tur många gånger (samtidigt som ni är väldigt duktiga såklart, bra lag förtjänar sin tur) är bara fakta.

Men slutspurten den här säsongen kommer bli intressant.
Citera
2009-12-14, 13:26
Medlem
hektoliters avatar
"Ligans största fuskare" - det är inte att skriva av sig, det är bara ett korkat och patetiskt uttalande.
Citera
2009-12-15, 00:17
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektoliter
"Ligans största fuskare" - det är inte att skriva av sig, det är bara ett korkat och patetiskt uttalande.

Värst vad du tog åt dig, har ni inte lärt er i SS att det blåser snålt på toppen?

Ja, ibland känns det som att ni är så bra så ni nästan har fuskat på något sätt (och som jag skrev i mitt förra inlägg, det känns som att ni har en jävla tur,men det brukar som regel komma i följd av att laget är bra. Tur förtjänar man som man säger) det är väl upp till var och en att bestämma själv hur man ska reagera på en mening men jag personligen tycker att du tar det lite väl allvarligt.

Sen så har jag aldrig skrivit "Ligans största fuskare", dubbla seriemästare ska väl iallafall kunna argumentera på internet utan att lägga orden i munnen på mig.
Citera
2009-12-15, 02:56
Medlem
hektoliters avatar
Det stämmer utmärkt att jag tar allvarligt på att bli anklagad för fusk. Det kan du tycka vad du vill om.

Citat:
Weheeey, en soulmate!

Ja, deras inställning har bidragit till att dom snabbt som attan klättrat till hatlistans nummer 1 plats, Svarta Stjärnan kommer tätt efter med nomineringen av att dom är ligans största fuskare och Gazellerna avslutar topp tre.. men det är bara för att deras målvakt är överdjävligt bra.. fan ta Skedman och hans räddningar.

Du har aldrig skrivit det, sa du? Du har verkligen stenkoll på prylarna.

Lycka till resten av säsongen, hoppas ni kniper lite poäng av Gaz och Fortuna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in