2011-05-16, 01:17
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Hallåja!
Har nyss gjort en spelare
Namn: Oliver King
Position: Målvakt
Användarnamn: Euroguy

Vet inte riktigt hur spelet funkar till 100%

Hur ofta kan man träna sin spelare?
Citera
2011-05-16, 02:47
Medlem
hektoliters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-bara-ljuger
Hallåja!
Har nyss gjort en spelare
Namn: Oliver King
Position: Målvakt
Användarnamn: Euroguy

Vet inte riktigt hur spelet funkar till 100%

Hur ofta kan man träna sin spelare?

En gång om dagen. Tänk på att inte träna individuellt den dagen du har lagträning för då går du miste om lagträningen.
Citera
2011-05-16, 03:00
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektoliter
En gång om dagen. Tänk på att inte träna individuellt den dagen du har lagträning för då går du miste om lagträningen.

Okej, hur lång tid brukar det ta tills man får kontakt med någon klubb? har lagt ut en annons btw
Citera
2011-05-16, 04:20
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Förresten hur funkar det med målvakt när det är match dags? Sitter han mest och chillar i målet ? :P
Citera
2011-05-17, 03:36
Medlem
hektoliters avatar
Ok du har inget lag än, då kan du glömma det där med lagträning tills vidare
Jag vet faktiskt inte hur lång tid det brukar ta, har inte varit i den situationen på väldigt länge. Men det känns som det är stor efterfrågan på aktiva spelare så det borde inte vara så svårt om du är lite aktiv själv i jobbsökandet.

Målvaktsliret beror helt på motståndet, är man överlägsna kan det hända att målisen inte rör bollen på en hel match. Däremot i jämnare matcher är målvakten helt och hållet en nyckelspelare och man måste vara ganska aktiv med positionering osv även när bollen inte är i din absoluta närhet.
Citera
2011-06-02, 14:33
Medlem
Tjena! Jag har ganska nyligen tagit över ett lag som fokuserar på svenska lirare, vi behöver ett gäng lirare till. En hel del information finns HÄR. Själv så har jag lirat lite mer än ett år så jag är inte helt färsk kring detta, det är bara nyligen som jag har påbörjat managerkarriären.

De flesta i laget är än så länge nya spelare men det finns rum för alla, det vore bra att få in lite rutin i laget också. Resurser finns det så det räcker och blir över av. Vi kan värva stort och vi erbjuder givetvis högsta möjliga lön. Det vore kul att åtminstone ha en aktiv elva tills nästa säsong drar igång! =)

För tillfället så behöver vi främst yttermittfältare,en innermittfältare och en anfallare för att få en komplett elva men givetvis så är det ju bra att ha lite bredd också då alla inte kan lira alltid.

Hoppas verkligen att det finns intresse här, har ni frågor så är det ju bara att ni skriver till mig =)
Citera
2011-06-02, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daadoo13
Tjena! Jag har ganska nyligen tagit över ett lag som fokuserar på svenska lirare, vi behöver ett gäng lirare till. En hel del information finns HÄR. Själv så har jag lirat lite mer än ett år så jag är inte helt färsk kring detta, det är bara nyligen som jag har påbörjat managerkarriären.

De flesta i laget är än så länge nya spelare men det finns rum för alla, det vore bra att få in lite rutin i laget också. Resurser finns det så det räcker och blir över av. Vi kan värva stort och vi erbjuder givetvis högsta möjliga lön. Det vore kul att åtminstone ha en aktiv elva tills nästa säsong drar igång! =)

För tillfället så behöver vi främst yttermittfältare,en innermittfältare och en anfallare för att få en komplett elva men givetvis så är det ju bra att ha lite bredd också då alla inte kan lira alltid.

Hoppas verkligen att det finns intresse här, har ni frågor så är det ju bara att ni skriver till mig =)

Funderat på att börja igen, spelade i högsta elr näst högsta ligan i Sverige innan, var lagkapten och allt ! , men har inte spelat på ett tag. Och kommer inte in på mitt konto för det blivit inaktiverat. Men kan tänka mig försöka fixa de om du vill ha mig
Citera
2011-06-02, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Funderat på att börja igen, spelade i högsta elr näst högsta ligan i Sverige innan, var lagkapten och allt ! , men har inte spelat på ett tag. Och kommer inte in på mitt konto för det blivit inaktiverat. Men kan tänka mig försöka fixa de om du vill ha mig

Sure, det vore skitnice!
Citera
2011-06-02, 15:26
Medlem
Citat:
Sure, det vore skitnice!

Kan inte regga nytt konto så ska se om jag lyckas få pass till mitt "gamla" , pma gärna din email om du har så kan vi snacka på msn.
Citera
2011-06-03, 12:09
Medlem
Citat:

Det finns fortfarande rum för en inner- och en yttermittfältare i startelvan, ni kommer in i precis rätt läge eftersom försäsongen snart drar igång!
Citera
2011-06-21, 21:09
Medlem
Jag skulle kunna tänka mig byta lag med min innemitt mot rätt lön och det vore skönt med ett lag där folk snackar svenska. Kolla upp Linkan Earnshaw.
Citera
2012-06-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statik78
Verkar intressant, skall testa som spelare.

Hänger i än, fler som gör det i förhoppning att Momentum ska få fart på utvecklingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in