2009-09-23, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sporkeh
ja, han gick till Real Mani
Ouch!
Citera
2009-09-23, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
kom med i HMS Victory nu men jag var inne där man tränar nyss men hittar fasen inte dit igen kan någon hjälpa mig lite
Haha! Skojar du! Jobb redan och du är CF... flyt skulle jag vilja säga.

Vad menar du med hittat inte dit igen? Det är under Footballer Improvement men du kan bara träna en gång om dagen så när du tränat en gång så finns inte de alternativen där längre.
Citera
2009-09-23, 00:27
Medlem
MrOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Haha! Skojar du! Jobb redan och du är CF... flyt skulle jag vilja säga.

Vad menar du med hittat inte dit igen? Det är under Footballer Improvement men du kan bara träna en gång om dagen så när du tränat en gång så finns inte de alternativen där längre.

Haha jo kanske men i vart fall så värkte jag det nu men tack ändå !
Citera
2009-09-23, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
Haha jo kanske men i vart fall så värkte jag det nu men tack ändå !
Såg att ni ska möte Svarta Stjärnan imorgon! Tuffast möjliga motstånd direkt Kolla på den här filmen för att förbereda dig för hur matcherna funkar:

http://www.youtube.com/watch?v=OEj0mQV2e-M
Citera
2009-09-23, 13:38
Medlem
ny spelare

behöver ni en innermittfältare kan jag rekommendera Stig Ledin. Ska tydligen ha ett fint öga för spelet
Citera
2009-09-24, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattssskalle
behöver ni en innermittfältare kan jag rekommendera Stig Ledin. Ska tydligen ha ett fint öga för spelet
Hehe, fint öga för spelet Har du fått nåt lag att spela för eller?
Citera
2009-09-24, 15:51
Medlem
sporkehs avatar
oj oj oj, Svarta Stjärnan försöker norpa åt sig min anfallare. Hoppas det inte blir en trend att div 1 lagen ska ta mina spelare. Har redan förlorat en målvakt, vägrar förlora min bästa anfallare. Men kommer väl sluta med att han går till Svarta Stjärnan ändå
Citera
2009-09-24, 16:11
Medlem
Citat:
oj oj oj, Svarta Stjärnan försöker norpa åt sig min anfallare. Hoppas det inte blir en trend att div 1 lagen ska ta mina spelare. Har redan förlorat en målvakt, vägrar förlora min bästa anfallare. Men kommer väl sluta med att han går till Svarta Stjärnan ändå
Va! Tuuuungt killen... men du har väl en hög minimum release fee på honom hoppas jag?
Citera
2009-09-24, 16:16
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Va! Tuuuungt killen... men du har väl en hög minimum release fee på honom hoppas jag?

Mjo, har 10 mille buyout men SS har ju ca 26 mille att köpa för. Fick dock skambudet 6 miljoner för honom, vilket han tyckte var okej eftersom jag köpte honom för 300 tusen för länge sedan.

Har även skrivit till alla målvakter på top 50 listan, ingen vill komma! Helt sjukt hur otaggade folk är på div 2.
Citera
2009-09-24, 16:24
Medlem
Citat:
Mjo, har 10 mille buyout men SS har ju ca 26 mille att köpa för. Fick dock skambudet 6 miljoner för honom, vilket han tyckte var okej eftersom jag köpte honom för 300 tusen för länge sedan.

Har även skrivit till alla målvakter på top 50 listan, ingen vill komma! Helt sjukt hur otaggade folk är på div 2.
Haha! Skönt att du har en hög release fee på honom i alla fall då. Köpte honom för 300.000 och säljer honom för minst 6 Mille... det är en hyfsad förtjänst!

Nä det verkar väldigt ont om aktiva målvakter... fattar inte varför. Själv tycker jag det är skitkul! Är ju kungen i laget när man räddar straffar (som jag gjorde igår) eller motar bollar om vart annat. Keepers får en ruggig respekt i laget
Citera
2009-09-24, 20:19
Medlem
Aritzos avatar
Citat:

Ska du sälja honom då?
Citera
2009-09-24, 21:16
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Ska du sälja honom då?

Nej, har redan tillräckligt med pengar. Jag försöker bygga ett lag, inte bli rik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in