Med din "eviga o-logik" så bidrar du med en 99%ig sannolikhet med noll o. intet till att bringa klarhet i CdC-gåtan
Men en sak bidrar du klockrent med; genom att älta innehållet o. figuranter i den ofantligt misslyckade utredningen, så drar du ett löjets skimmer över ett statligt rättsmisslyckande..
Men en sak bidrar du klockrent med; genom att älta innehållet o. figuranter i den ofantligt misslyckade utredningen, så drar du ett löjets skimmer över ett statligt rättsmisslyckande..
Citat:
Om Catrine mot all förmodan överlevde Pingsthelgen 1984 så är det mycket konstigt att hon och arkitekten inte hade någon mer kontakt med tanke på den täta kontakten veckan innan, något måste ju ha hänt? Och ja, Catrine var skyldig arkitekten flera tusen och man kan tänka sig ett scenario där han ville ha tillbaka pengarna fast i natura då, ungefär som i fallet med Eva som polisanmälde gubben den 31 augusti för att ha burit kniv och strypsnara uppe på stritan. Hon var också skyldig arkitekten pengar och han skrev ett minst sagt hotfullt brev till henne hösten 1984 när hon var inlagd på behandlingshem, hon fick ett antal alternativ vad gäller "återbetalningen", det var inte direkt ett vänligt brev som Eva fick och hon blev också mkt orolig.
Det som skiljer ut arkitekten från Ragnar och Saba är att han var kund till Catrine och han skrev också dagbok vilket dom två andra inte gjorde, möjligheten finns givetvis om Ragge och Saba verkligen nu verkligen talade sanning att arkitekten kan ha träffat Catrine igen men att detta sista möte inte skrevs ned i dagboken, nu tror inte jag på detta scenario så vidare värst mycket och är istället rätt så övertygad om att arkitekten var den sista personen som träffade CdC innan något helt oväntat och mycket hemskt hände. Vem som är GM går bara att spekulera i men en sak verkar ändå vara rätt säker, missbrukargänget från E-25 har inte varit i närheten av Catrine efter Pingsthelgen.
Att rota i arkitekten och hans förehavanden 32 år senare är i princip halvomöjligt men jag har ändå en ide om en ingång här till något som kan bära frukt, återkommer om detta så fort jag kollat upp vissa saker.
Det som skiljer ut arkitekten från Ragnar och Saba är att han var kund till Catrine och han skrev också dagbok vilket dom två andra inte gjorde, möjligheten finns givetvis om Ragge och Saba verkligen nu verkligen talade sanning att arkitekten kan ha träffat Catrine igen men att detta sista möte inte skrevs ned i dagboken, nu tror inte jag på detta scenario så vidare värst mycket och är istället rätt så övertygad om att arkitekten var den sista personen som träffade CdC innan något helt oväntat och mycket hemskt hände. Vem som är GM går bara att spekulera i men en sak verkar ändå vara rätt säker, missbrukargänget från E-25 har inte varit i närheten av Catrine efter Pingsthelgen.
Att rota i arkitekten och hans förehavanden 32 år senare är i princip halvomöjligt men jag har ändå en ide om en ingång här till något som kan bära frukt, återkommer om detta så fort jag kollat upp vissa saker.
Har du interagerat med missbrukare alls? Det har jag, på flera plan. Dessa människor snackar, och de är ärliga - internt. Utåt, mot polisen, kan de hålla fasaden hur länge som som helst. De upprätthåller tunga missbruk och är kriminella, och vem gillar en tjallare? Att någon av dessa snedseglare skulle offra 5% av sin kaka för en död pundares skull, det är osannolikt. Du såg ju hur lojal Vinof var
Han kunde inte lyfta på arslet på ett halvår, fast han huserade 100 m från FP2. Och CB då, som kände da Costa, var har han hållit hus i 32 år? Att han åtminstone kunde försöka bidra är inte mkt begärt ... men nej då, dessa människor har fullt upp med sitt ...