Citat:
Ptja, kanske det är som så att han, precis som många andra som varit här lite längre än du, har lite erfarenhet av Lemasive (den som föreslog det) och vet hur dennes inlägg bäst bemöts?
Ursprungligen postat av JanHemming
När någon föreslår Joakim at skjuta ihjäl mamman så svarar Joakim... "Njaa"
Och att han nog vill att dottern ska ha två föräldrar.... inget om att det var hemskt sagt mot kvinnan eller att han tycker att FB skulle ta bort inlägget, inte alls. Han svarar "Njaa..."
Och att han nog vill att dottern ska ha två föräldrar.... inget om att det var hemskt sagt mot kvinnan eller att han tycker att FB skulle ta bort inlägget, inte alls. Han svarar "Njaa..."
Om du klagar på att din dotter börjat väga så mycket att det börjar göra ont i knäna att gå för henne och att det är så sorgligt för henne att hon aldrig går utanför dörren och jag då föreslår att du ju alltid kan kapa lämplig farkost och bosätta dig med dottern på månen så att hon kan skutta tyngdlöst med obefinlig smärta och leka med de gröna små män som bor på den mörka sidan--börjar du då gapa om att jag är hemsk för att jag vill isolera din dotter mer än vad hon redan är och sedan kräva att FB ska ta bort inlägget för jag önskar ju livet ur dig och din dotter med det eftersom ni ju inte kan leva utan syre?
Eller svarar du kanske helt enkelt "Njaa... jag vill nog att min dotter ska fortsätta att andas här på jorden och ha chansen att umgås med andra jordbor..."?
Oavsett så kan du inte lasta JR för vad andra här på FB skriver även om de skriver om honom, hans dotter eller hans dotters mor.
Mao: Allt som du och HJ skriver här i denna tråd kan bara ni själva lastas för--era bevekelsegrunder för era skriverier om att "så fort JR slutar blogga så slutar vi skriva här", samt "det är han själv som håller liv i den här tråden så länge han fortsätter att blogga" är inte giltigt försvar för era vidriga skriverier här.
Jag ser i övrigt fram emot att du svarar (gärna med länkning, som sagt) på mina två andra frågor ang brottsrubricering för giltig husrannsakan samt vad det är för pedofilsammanhang som du ser...