2010-09-09, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaD
Men lugna ner dig, du har helt enkelt fått fel uppgifter. Jag vet att jag har rätt. Jag vet att det nu är utökat umgänge utan kontaktperson under några veckor fram till ev huvudförhandling. Beslutet är interimistiskt f.o.m den 1 september.
Vad är ditt problem med det?

Problemet är att du inte anger någon källa. Varför vill du/törs inte tala om var du har fått det ifrån?
Citera
2010-09-09, 21:23
Bannlyst
Citat:
Jag gissar att jag nog tillhör dom bloggare / skribenter i detta land vars texter faktagranskas mest av alla. Det finns väldigt många nämligen som högaktningsfullt skulle njuta av att få bevisa mig fel. Då detta inte sker så kan man nog vara ganska säker på att uppgifterna stämmer.

Joakims vanföreställningar har tydligen ingen gräns
Citera
2010-09-09, 21:23
Moderator
Pentyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanHemming
Och detta har du kollat med Varbergs Tingsrätt nu i dag? Och de sa också att Joakim har utökat umgänge som är oövervakat?
Jepp, så är det.
Det var en muntlig förberedande förhandling den 1 september 2010.
Där beslutades om det utökade umgänget. Och att det alls inte behövs någon kontaktperson.

För att ge möjlighet till ytterligare utökat umgänge planerades också in en till muntlig förberedande förhandling till den 21 oktober (och alltså inte huvudförhandling, vilket jag i hastigheten skrev fel om). Frågan som då avhandlas är bl a hur omfattande helgumgänget skall vara.

Eller alternativt så kan det ju vara så att HenrikJ:s hallucinationer blir verkliga och och datumet 1 spetember stryks ur almanackan, tingsrätten protokoll går upp i rök, Daddy döms till bad i kokande tjära, rådbråkning, stening, böter, samhällstjänst, böter samt avslutningsvis trettiofem på varandra följande livstidsvistelser på tukthus.

Jag tror att graden på HenrikJ:s verklighetsförvrängning nu börjar bli ganska uppenbar.
Citera
2010-09-09, 21:29
Medlem
roffeochjags avatar
Skriver bara för att visa mitt stöd för din kamp TS.
Har sett samma kamp utkämpas tidigare men du drar uppmärksamhet till din, vilket behövs!
Citera
2010-09-09, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pentyl
Jepp, så är det.
Där beslutades om det utökade umgänget. Och att det alls inte behövs någon kontaktperson.

För att ge möjlighet till ytterligare utökat umgänge planerades också in en till muntlig förberedande förhandling till den 21 oktober (och alltså inte huvudförhandling, vilket jag i hastigheten skrev fel om). Frågan som då avhandlas är bl a hur omfattande helgumgänget skall vara.

Eller alternativt så kan det ju vara så att HenrikJ:s hallucinationer blir verkliga och och datumet 1 spetember stryks ur almanackan, tingsrätten protokoll går upp i rök, Daddy döms till bad i kokande tjära, rådbråkning, stening, böter, samhällstjänst, böter samt avslutningsvis trettiofem på varandra följande livstidsvistelser på tukthus.

Jag tror att graden på HenrikJ:s verklighetsförvrängning nu börjar bli ganska uppenbar.
Enligt Varbergs Tingsrätt så har det du påstår inte inträffat, det finns inget sådant protokoll.
Gissa vem jag anser ha högre trovärde?
Om jag inte minns fel så var du en av dem som för flera veckor sedan påstod förändringar i umgänget och nu påstår du att det skedde först 1 september?!
Var tog utredaren som pratade med sig själv vägen?
Kul att ni ändå nu sätter datum på det, men några vidare bevis har ni inte att komma med.
Fick det påstådda protokollet något diarienummer förresten?
Citera
2010-09-09, 21:35
Medlem
KiaWs avatar
Nu har jag snabbt läst igenom tråden och samma gamla vanliga tugg....tänkte hoppa in och fråga vad fan ni ALLA sysslar med?
Varför göder ni Daddy och hans anhängare, varför ger ni Daddy och hans anhängare en betydelse de inte har?
Visserligen är det någon som är bekymrad över inriktningen av den nya bloggen, men helt ärligt tror jag inte det är särskilt många som hittar dit....om inte denna föbannade tråd vore aktiv vill säga.

Daddy har slutat hänga ut dottern med känsliga uppgifter, varför inte låta honom försvinna nu?
Självklart är det så att anhängarna dyker upp och rör runt i grytan för att hålla liv, för att dra nyfikna, för att känna att daddy har betydelse....ge dem inte det de vill.

Varje gång någon skriver kritik om daddy så ges det en betydelse åt honom som han inte har....såvida ni nu inte verkligen tycker att han är ett hot och att han har betydelse, så förstår jag absolut inte varför tråden lever!

Stämmer det att Daddy fått obevakat umgänge med upplagd plan för utökat umgänge så är allt som det ska, åtminstånde utökat umgänge, så att relationen normaliseras.
Om det inte stämmer, så är det vad som är förväntat ska hända för kommande muntlig förhandling.
Citera
2010-09-09, 21:35
Bannlyst
Citat:
Jepp, så är det.

Okej, vad har protokollet från den 1:a september för diarienummer?
Citera
2010-09-09, 21:37
Medlem
CamillaDs avatar
Citat:
Jepp, så är det.

TACK! Det visar sig vara synnerigen svårt att få HenrikJ att förstå att han har fel.
Ja just det, så var det med oktoberdatumet, var lite osäker.
Kan bli lite knepigt för HenrikJ nu att inse att uppgiften HenrikJ sprider är oriktig.
Citera
2010-09-09, 21:39
Bannlyst
Citat:
TACK! Det visar sig vara synnerigen svårt att få HenrikJ att förstå att han har fel.
Kan bli lite knepigt för HenrikJ nu att inse att uppgiften HenrikJ sprider är oriktig.
Diarienumret för det du påstår tack?
Eller kör du med andrahandsdesinformationer från Joakim månne?
Citera
2010-09-09, 21:40
Medlem
Kimbo7s avatar
Står MUF för muntlig förhandling?
Citera
2010-09-09, 21:41
Bannlyst
Citat:

Du har alltså inte fått det från Tingrsrätten då. Nej det var väl det jag trodde.
Citera
2010-09-09, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JanHemming
Du har alltså inte fått det från Tingrsrätten då. Nej det var väl det jag trodde.
Nej det står rätt tydligt att CamillaD och Pentyl inte har kollat sina källor, då skulle det inte vara så svårt att klämma fram med diarienummer osv.
Jag har redan presenterat både telnummer och målnummer i saken, men Varbergs Tingsrätt är väl korrumperade med Uppsala Kvinnojour.......... ja ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in