Citat:
Det kan jag garatera att du endast skummeligen läst och totalt fått om bakfoten, Svaret är enkelt Daddy får inte träffa sin dotter och det tycker han inte är bra. När han prövat allt i sin makt att få stöd för sitt barns självklara rättighet, så upptäcker han att det inte står rätt till i vårat land gällande hur detta hanteras, då startar han bloggen daddys och som den musiker/konstnär han är upptäcker han att skrivandet också ligger i hans begåvning, han skriver artiklar på Newsmill och upptäcker att en massa människor känner stöd i att någon lyckas sätta ord på vad de också upplever, vidare lyckas han i några andra fall hjälpa barn som utsatts för övergrepp av myndigheterna, förmodligen är detta ett sätt att göra sig av med den frustration och maktlöshet man måste känna, han kritiserar det faktum att extremfeminismen är politiskt korrekt och ve den som kritiserar, detta blir ännu mer vatten på daddys kvarn, när han kritiserade Bjästa fallet så fick han en uppmärksamhet totalt oväntat, vilket för de flesta väckte uppmärksamhet och för somliga avsky, framför allt de som inte kan se skillnad på, att påstå alla kvinnor vara lögnare och det han säger, man kan inte lita på någon bara för att det är en kvinna eller ett TV program.
Ursprungligen postat av Berengar
Ett sällsport och efterlängtat framträdande av TS! Diskussionerna i denna din egen tråd har i viss mån gått på tomme då den som rimligen bort ha haft fakta i sin ficka valde att utebli. Men när man bildar sig en uppfattning om det som förevarit och försiggår med utgångspunkt i de valda dokument som presenterats, texterna på din blogg, och det som lagts fram i denna tråd, då blir man klart underväldigad. Vilket jävla kvinnohatande skitsnack rent ut sagt. Att låta ett barn ta ens hat därför att dess mor lämnade en, det är för lågt för ord.