Citat:
Hmm..predika inte ödmjukhet till andra MR Lucky.
Ursprungligen postat av TheLucky
Vad daddy talar om är något som stavas tehkujmdö baklänges. Ett ord som du och flera andra här kanske teoretiskt förstår men inte praktiskt. Jag skrev i början av denna tråd så här:
"... är ett troll. Vi behöver trots det h*n för att vi på ett hälsosamt sätt ska påminna oss om den uteblivna logik och det hat som daddys antagonister kan kosta på sig genom att de skyddas av pk-människor."
Vi kan konstatera att detta gäller över 9000 inlägg senare. Något jag dock lärt mig bättre är att daddyhatarna och deras anhängares sjukliga ilska mot daddy är just deras problem och inte hans. kort sagt, man inte bara resonerar ologiskt och utelämnar fakta, man beskyller dessutom den andre för att man för ett sådant resonemang.
"... är ett troll. Vi behöver trots det h*n för att vi på ett hälsosamt sätt ska påminna oss om den uteblivna logik och det hat som daddys antagonister kan kosta på sig genom att de skyddas av pk-människor."
Vi kan konstatera att detta gäller över 9000 inlägg senare. Något jag dock lärt mig bättre är att daddyhatarna och deras anhängares sjukliga ilska mot daddy är just deras problem och inte hans. kort sagt, man inte bara resonerar ologiskt och utelämnar fakta, man beskyller dessutom den andre för att man för ett sådant resonemang.
Om du har lärt dig något så har jag lärt mig något. Och det är att se upp. Det finns krafter i samhället som gömmer sig bakom ett i grunden sunt budskap men bakom ytan döljer sig saker som inte direkt är saker som de som förespråkar dom är stolta över själva.
Och för guds skull gör inte daddy till en martyr. Det luktar bara unket och patetiskt.
Om du lever ett sådant liv lucky så kan du inte önska det till honom. utan stöd hellre de bra saker som kan ske genom en öppen debatt för det är ju det ni vill ha eftersom det finns en stor fiende och det är statsfeminismen och sedan 10 andra fiender. Ta en öppen debatt eller är du för feg för det.