Ta bara hans senaste inlägg där han lovar att stänga ner bloggen.
Hur mycket har han inte lovat? Och varför gör han inte utan bara skriver om det?
Det är utlovat världsomskälvande inlägg om Bjästa, om HenrikJ och gud vet vad, som alla tidigare har varit utlovade att vara de sista, men han ältar på i samma hjulspår ändå.
Nu ska han för vilken gång i ordningen stänga sin blogg, jösses

Han återkommer till lögnaktiga påhopp och ändå tillskriver både han och AITS mig att jag har fakta jag inte borde känna till.
Daddy har inte lärt sig ett skit, han är en skrämmande person som inte fungerar som man ska.
Till detta har han utnyttjat en mängd olika människor och ni kan ju tänka er hur mamman upplevt att drabbas av detta, alla främmande personer som allierar sig med Daddy. Det handlar om mamman och dottern, dagis mm mm, det är ju faktiskt ganska fruktansvärt.
Gjorde han nu slag i saken och äntligen stängde ner bloggen som han skriver så vore det en välgärning, men jag tror inte att han klarar det. Då skulle bloggen redan varit raderad. Daddy agerar som en döende Peter Sellers i "Åh vilket party", det är ständiga refränger men ingen aktion.
Bloggen kommer nog tyvärr hänga kvar trots hans luftiga löften.