Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ
Det låter rätt logiskt när du lägger fram det och också förståeligt att advokaten kan vara med. Däremot tycker jag fortfarande att det är skitkonstigt att Daddy kommer med dit.
Något syfte fanns det ju med det.
Citat:
Och jag tycker att det är rätt osmidigt av advokaten att bara dyka upp som gubben ur lådan utan att ha pratat med polisen först.
Vad har advokaten för agenda?
Citat:
Daddy har inget där att göra mer än att han i självsvådligt eget syfte och mening väljer att störa, han är skäligen misstänkt pedofil.
Vid det här tillfället var han det ja. Det är nog troligt att han ville störa. Hans uppträdande är upprört och han vill ha saker skriftligt, sånt som han kunde be sin advokat skriva ner åt honom i stället för att kräva det av polisen som ska höra barnets version, just strax före förhöret.
Citat:
Jag är förvånad att anlitat ombud stödde den attacken. Visst är det osmidigt hanterat av advokatbyrån som fått all information i fallet och visste att förhöret skulle hållas, jag tycker personligen att de gått mycket oseriöst fram.
Mycket oseriöst och jag undrar fortfarande vad advokaten har för koppling till Uppsala Kvinnojour eller något annat? På tal om vänskapsband.
Citat:
Det verkar inte för förtroende för den advokatbyrån. Men den har ju konkat tidigare så det kanske ligger i advokatbyråns natur att vara lite osmidig?
Har den konkat? Intressant där!