Citat:
Tillåt mig småle
Ursprungligen postat av TheLucky
Vad daddy talar om är något som stavas tehkujmdö baklänges. Ett ord som du och flera andra här kanske teoretiskt förstår men inte praktiskt. Jag skrev i början av denna tråd så här:
"... är ett troll. Vi behöver trots det h*n för att vi på ett hälsosamt sätt ska påminna oss om den uteblivna logik och det hat som daddys antagonister kan kosta på sig genom att de skyddas av pk-människor."
Vi kan konstatera att detta gäller över 9000 inlägg senare. Något jag dock lärt mig bättre är att daddyhatarna och deras anhängares sjukliga ilska mot daddy är just deras problem och inte hans. kort sagt, man inte bara resonerar ologiskt och utelämnar fakta, man beskyller dessutom den andre för att man för ett sådant resonemang.
"... är ett troll. Vi behöver trots det h*n för att vi på ett hälsosamt sätt ska påminna oss om den uteblivna logik och det hat som daddys antagonister kan kosta på sig genom att de skyddas av pk-människor."
Vi kan konstatera att detta gäller över 9000 inlägg senare. Något jag dock lärt mig bättre är att daddyhatarna och deras anhängares sjukliga ilska mot daddy är just deras problem och inte hans. kort sagt, man inte bara resonerar ologiskt och utelämnar fakta, man beskyller dessutom den andre för att man för ett sådant resonemang.

Du skriver inte ens ut ordet utan väljer att bala taklänges.
Ödmjukhet??
Daddy? 
Kan du läsa?
Vars finns den ödmjukhet du talar om?
Inte i hans texter i varje fall.
Där finns bara förakt för dem som inte håller med honom i de texter och dokument han publicerar.
Förakt, hot och försök till förminskningar av person och kön, alla som inte håller med är förhatliga kvinnor oavsett vad de har mellan benen.
Daddy är inget annat än ett skrämmande exempel över vad en person med dålig självinsikt kan ställa till med och mig gör det inget om det inte vore för att han drabbar ett litet barn med sina sjukligheter, därför håller jag inte käft.
Ta bara hur han kan drista sig till att skriva:
Citat:
jag arbetar med hög integritet och en etisk kod jag inte alltid ser i branschen i övrigt
Allvarligt, man garvar halvt ihjäl sig, var är den höga integriteten och den etiska koden? Vilken bransch snackar den "ödmjuke" arbetslöse stackaren om? Han har ju bara kopierat ord ur ordboken som han inte förstår innebörden av, kanske inte heller du?
Glöm inte att Daddy nyligen blivit fälld av Datainspektionen för att utsätta både dotter och mamma för att utgöra otillbörligt intrång i den personliga integriteten.
Glöm inte att Daddy nyligen blivit fälld av Datainspektionen för att utsätta både dotter och mamma för att utgöra otillbörligt intrång i den personliga integriteten.
Fortsätt du för all del att räkna inlägg, har du inget bättre för dig så varsågod, annars kan jag rekommendera korsord eller knyppling eller renovering av gräsklippare, hoppas solen i varje fall lyser på dig så du får i dig lite D-vitamin.
Senast redigerad av HenrikJ 2010-07-26 kl. 07:08.
Senast redigerad av HenrikJ 2010-07-26 kl. 07:08.