Citat:
Ursprungligen postat av Logga-ut
Jag tyckte nog att du riktade dej dirkekt till mej i din första mening faktiskt.
Förstår du betydelsen av orden; såvitt vi vet
När det gäller Daddy så vet vi att han far med osanning och att han förvränger det som står i dokumenten, vi vet också att han offentligt går ut och skriver ofördelaktigt om mamman. När det gäller mamman har vi inte sett något sådant, det är skillnaden.
Jag har ingen aning om vad du har för agenda, och jag kunde inte bry mej mindre. Min poäng var att du hela tiden frågar efter och spekulerar i vad andra kan ha för agenda, och då blir min fråga; vad är din egen. Vad har du för heliga motiv som gör ditt intresse bättre än andras?
Frågan är alltså helt knuten till dom frågor och spekulationer du gör när det gäller andra.
Littorin-effekt skrev jag, jag skrev inte att du hade skrivit om Littorin.
Littorin-effekt innebär att om man avslöjas med lögner och falskspel så har man visat att man inte är att lita på.
Jag tycker inte jag far fram som en ångvält, jag tyckte jag möjligen svarade i samma ton som du själv använde.
Littorineffekten är väl den att det är ok för tidningar att sprida myter ytan substans vilket ju i sig liknar effekten av dina rabiata texter här i denna tråd.
Dessutom handlar den också om att skuldbelägga män och fria kvinnor, tänk dig möjligheten att jag säljer dig knark och vi tas på bar gärning och bara du åker dit för det.
Den enda vi vet far med osanning är ju familjerätten, domstolarna, utredarna och de maniska på i denna tråd. Hitintills har jag inte ertappat Daddy med någon lögn, visst har han skrivit fel ibland men han har också haft modet att rätta felen i efterhand. Det krävs manligt mod för att göra, något som andra skulle behöva desto mer av!