Citat:
Ursprungligen postat av Ahmenvafan
Efter nattens inlägg av Daddy, så framstår dåren som än mer dåre.
Nu ska han starta ett civilrättsligt mål mot oss "flashbackare" som vågar ifrågasätta. Oj vad bra hans "icke existerande" ekonomi kommer må av det.
Ja jag säger då det.
Det är ju bara ytterligare ett utslag av hans förvirrade hjärna där han ser konspirationer och sammankopplingar av allt alla i en stor sörja.
Citat:
Är det fortfarande någon som tror att barnet/mamman/mormodern mfl inte har blivit hotade/stalkade av Daddy?
Att mamman har skyddade uppgifter av nödvändighet, för att kunna andas, det tror jag dom flesta måste förstå. Här handlar det kanske inte om våld här handlar det nog om en människa som inte bara skulle veta var hennes postlåda bor annars, utan skulle bo i både hennes postlåda, mailbox och telefon om han kunde.
Citat:
Daddy påstår att han kunnat förutse anklagelserna om sexövergrepp, från mammans sida. Jag börjar ifrågasätta om Daddy inte själv har iscensatt allt för att framstå som det "ultimata offret"? Att han dragit in sina barn i sin bittra strid, har vi ju sett förr.
Med tanke på hans konspirations teorier så kan man ju undra om man inom papparörelsen lär ut hur man förföljer och trakasserar mammorna eller om det är något som han bara hittat på själv.
Han verkar ju vara så bra på detta med att stalka människor så han borde kanske hålla i några kurser.
Citat:
Jag har ju förr ifrågasatt var vännerna och släkten gör för att "svalka av" Daddy. Vad de sk vännerna gör har vi ju sett. Eldar på och ställer till mer elände. Släktens insats får jag lov att revidera, har sett flera exempel på att "bakom Daddy" finns en ganska ledsen och förtvivlad mamma (Daddys mamma). Hon har ett flertal ggr kommenterat i Daddys blogg om att han ska ta till sig de "vettiga/sansade" råden, istf för att fortsätta strida. Det ska hon hedras för. Synd bara att hennes son inte lyssnar. Eller tom hånar henne och hennes ställningstagande emellanåt.
Daddys "vänner" eldar som sagt var på tåget. Förhoppningsvis kraschar det snart. Det kanske är elakt sagt men faktum är att det börjar bli lite enerverande med detta uthängande med människor till höger och vänster. Han behöver landa och få vård nu. Det kan låta hårt men ofta är sådana tillstånd som skenande tåg, det måste skena ur och krascha ordentligt och in på verkstan innan det kan fungera igen. Jag tror Daddy har hamnat i det spåret. Tyvärr är det svårt att förklara hans beteende och uttryck på andra sätt.
Jag kan bara hoppas att man har det i tankarna när det gäller umgänget just nu och så funderar jag på om det är det flickan känner på sej. Barn är ju känsliga, och om det är därför hon skriker och är rädd för att vara med honom.
Hans mamma sitter i en hemsk sits, henne ska vi naturligtvis inte tänka något illa om. Det måste vara hemskt att behöva försöka hantera den här situationen. Hon försöker nog på sitt sätt.