Citat:
Ursprungligen postat av Berengar
Sorry! Då tolkade jag alldeles fel. Själv är jag mycket tveksam till om det är vettigt att starta en sån här tråd, en personlig tråd om sin egen personliga tvist, just på Flashback. Ett forum är ändå ämnat för mer allmänna diskussioner. Jag tror att det har skadat Daddys sak mer än nån kanske förstår, och i alla fall mer än vad han själv kunde förutse, och därför att utgångspunkten är en personlig sak blir det väldigt svårt för alla deltagande att hålla åtminstone nåt slags objektivitet.
Självklart är det idioti att starta en sån här tråd där man sitter och kastar skit på mamman och framhåller sig själv som ett socialt föräldrageni. Men varför Daddy är upprörd fattar jag inte, han hänger ut ett barn som tagit livet av sig trots att han bryter mot sekretessen för han har fått uppgiften i tjänsten utan att blinka. Han hänger ut barn som är våldtagna, barn som har våldtagit, han hänger ut en liten flicka som berättar om att hon drar upp och ner på pappas snopp. Varför grinar han för? Menar han att man inte ska spekulera och tala om vad man tror på internet nu plötsligt?
Förstår inte alls vad han menar med att det är fel med att tala om vad man tycker på internet. Kanske han menar att det bara är han som får göra det. Det håller jag inte alls för otroligt.
Han pratar illa om sin dotters mamma, mormor och morfar på internet, men Daddy får man inte spekulera om. Nej huvva vad jobbigt det kan bli för honom då.