Citat:
Ursprungligen postat av severiano
Så du menar att allting bara handlar om åsikter då? Källor och fakta är inte på något vis överordnat det man diskuterar och bristen på källor är inget hinder - det går lika bra med selleri?
Varför skall du krångla till det så ?
Ok, för att vara extremt övertydlig, även om jag misstänker att du kommer lyckas snurra till det ändå.
Jag berättar en sak här, en sak
jag vet är sann. Jag kan inte ge en källa till det. Källan kanske inte finns dokumenterad, källan kanske vill vara anonym, källan kanske finns på papper men jag ids inte scanna in det av någon orsak. Det kan med andra ord finnas flera orsaker till varför en källa inte kan anges.
Om du sedan vill klassificera det jag skriver som lögn så är det något du får göra. Vill du tro på det jag skriver så är det något du också får göra.
Senaste exemplet jag kan komma på nu är Angelinthesky som skrev att hon visste att påståendet om JR's missade umgänge hade inte med Bjästa att göra, för det hade JR själv sagt till henne.
Det är en uppgift som saknar källa. Sedan är det upp till var läsare att bedömma om AiTS's uppgifter är att ses som tillförlitliga eller bladder, även populärt kallad lögn.
Så hur du lyckats med att få min text till att källor och fakta är underordnat och att det går lika bra med selleri, det är en fråga du får ställa dig själv.