Citat:
Ursprungligen postat av severiano
Han kan vara rädd eftersom det alltid finns de som vill göra de mest illvilliga tolkningar som är möjliga att göra! Ja de är normalt att 3-4-åringar undersöker olika saker och de har ingen klar uppdelning i den åldern om vad som är "lämpligt"!
Sedan anser jag at du verkar helt sexulfixerad och dessutom utrycker dig på ett vis som man annars bara brukar höra från peddosar som dyker upp lite varstans på nätet - det är sjukligt!
Det som du tycker är sjukligt är när jag omsätter det till att höra till det kvinnliga könet, att undersöka en vuxen manlig snopp däremot är helt normalt enligt dig, men inte enligt mig.
Att barn undersöker sitt eget kön är i en helt annan dimension, men att undersöka mamma och pappa på det viset eller för all del andra vuxnas kön hör inte dit.
Det är bland annat därför vi har lagar i Sverige som ska skydda barnen mot sådant utnyttjande.
Om du som förälder inte klarar av en sådan gränsdragning så ska du inte kunna skylla på att det är barnets fel. Det är sjukt den linje du för just nu, har dina barn så diffus social uppfattningsförmåga att de undersöker ditt kön och du tycker det är ok? Den stora frågan är faktiskt vad du anser vara lämpligt och den applicerar du på dina barn. Vad har du applicerat på dina barn?